Ναι, δεν λέω... Το γέλιο μακραίνει τη ζωή [ενίοτε και το πέος...]
Και μπράβο στα παιδιά που μας χαρίζουν άφθονο γέλιο, αποδείχνοντας στην πράξη πόσο γελοίο μπορεί να καταντήσει το ανθρώπινο είδος, όταν μπλέκει την πούτσα, με την βούρτσα της ιδεολογικής δηθενιάς και της δημοκρατίας του κώλου.
Το πρόβλημα είναι ότι πίσω από την καταρράκωση της ανθρωπινότητας, η οποία πλέον καταντάει η παλιόψαθα των σεξουαλικών, οικογενειακών, κοινωνικών και υπαρξιακών αδιεξόδων μιας μετέωρης κοινωνίας, ξεγυμνωμένης από κάθε κώδικα αξιών, κρύβονται άλλοι εφιάλτες για τον άνθρωπο - όπως λόγου χάριν η εμπορία βρεφών, η σεξουαλική κακοποίηση, η πορνεία, το εμπόριο ζωντανής σάρκας και άλλα τέτοια διαβόλου πράγματα.
Διότι, όπως λέγουν και οι βουσμάνοι, που είναι σοφοί άνθρωποι: "ο διάβολος μπαίνει από την πίσω πόρτα..."
Και τώρα έρχομαι εγω και αναρωτιέμαι, ρε πούστη μου [κυριολεκτικώς...] Τα πηδάς ή δεν τα πηδάς, κύριε πρόεδρε; [κι όσες δεν ξέρουν το γνωστοτατο ανέκδοτο, να ρωτήσουν να το μάθουν...] |
Κι εδώ που τα λέμε, ποιος βγήκε μωρέ και κατηγόρησε την οποιαδήποτε κυρία, επειδή το προτιμάει τριχωτό;
Ή ποιος γνοιάζεται αν η Μαρία γλείφει το μουνί της Κατίνας και μετά τη βρίσκουν οι δυο τους με πλαστικές ψωλές και με strap on;
Εδώ έχει καταντήσει σήμερα, να την πέφτεις σε γυναίκα στον δρόμο και να σε συλλαμβάνουν για σεξιστή και ψυχανώμαλο. Ποια ανθρώπινα δικαιώματα και ποια κοινωνική αναγνώριση απαιτούν οι λεσβιοπουστοτραβεστοκωλομπαράδες; Κι από το ένα έχουν μπόλικο κι από το άλλο διαθέτουν άφθονο κι επιπλέον δεν υπάρχει εκπομπή στην τηλεόραση, που να μην έχει και τον έτσι της.
Όπως λέγαμε παλιά, γουέστερν χωρίς κακούς δεν γίνεται - έτσι λέμε σήμερα τηλεόραση χωρίς ανωμαλιάρες δεν υπάρχει.
Άρα;
Προς τι ο θρήνος και ο αλληλοξεκατινιασμός;
Όχι δηλαδή, μην μας τρελάνουν κι εντελώς, οι κυρίες όλων των φύλων.
Ουδείς κινδυνεύει στον 21ο αιώνα να καταπατηθούν τα σεξουαλικά δικαιώματα του, επειδή το προτιμάει κάπως διαφορετικά από ότι οι άλλοι - εφόσον βεβαίως το κάμει με τη σύμφωνη γνώμη του ερωτικού του συντρόφου και δεν τον έχει πλακώσει προηγουμένως στις κόκες για να του κάτσει.
Κι αν η παιδεραστία ή η κτηνοβασία ή η νεκροφιλία είναι ιδιαίτερα απεχθείς διαστροφές, αυτό συμβαίνει επειδή τα ανηλικα άτομα ή τα ζώα, εκ των πραγμάτων δεν έχουν τη δυνατοτητα να δώσουν ή να μην δώσουν τη συγκατάθεση τους και άρα η σεξουαλική επαφή μαζί τους κατατάσσεται απευθείας στον βιασμό.
Συνεπώς δεν τίθεται ούτε ως ανέκδοτο ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο ομοφυλοφιλικό ή στο ομαδικό ή στο ανωμαλιάρικο σεξ και καλά κάμει η πάσα μία λούγκρα και ξεσκίζεται αλα διαστροφέν, αρκεί να μην μας χαλάει την αισθητική με δημόσιες ασχημίες, που δεν έχουν να κάμουν τίποτα με τα εν οίκω και με τα εν κλίνη.
Διότι, τα να βγαίνουν δυο κουκλάκια απροσδιορίστου φύλου [ωστόσο τριχωτά] και να φιλιούνται μασκαρεμένα σε παπάδες απόξω από τη μητρόπολη Αθηνών - ε, όσο να΄ναι προσβάλλει το 60% του ελληνόφωνου πληθυσμού, που ανήκουν φανατικά ή χλιαρά στον χώρο της ορθοδοξίας.
Κι επειδή στον ίδιο χώρο κατατάσσονται και κάποια πολύ μεγάλα πνεύματα, όπως φερειπείν ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης ή ο Νικόδημος ο Αγιορείτης, προσβάλλουν και εμένα προσωπικώς, που έχω γνώσιν του πόσο έχει συμβάλλει η Ορθοδοξία, στη διαλεκτική εξέλιξη της Ελληνικής συλλογικής συνείδησης.
Αν θέλουν να γελοιοποιήσουν τον ταρτουφισμό ή τον φονταμενταλισμό της όποιας θρησκείας, τότε να μασκαρευτούν και σε ιμάμηδες και να πάνε να κάμουν τα ίδια, απέξω από ένα τζαμί. Κι αν δεν τους σκίσουν τα κωλαράκια με στυλιάρια από φουρνόφτυαρα, εμένα μπορείτε και να με χέσετε...
Το να προσβάλλεις τον Χριστιανισμό εν γένει, είναι σαν να προσβάλλεις συλλήβδην τον ιερό Αυγουστίνο και τον Γρηγόριο Παλαμά. Τον Ρωμανό τον Μελωδό και τον ευαγγελιστή Ματθαίο.
Το Άξιον Εστί και τα ορατόρια του Χαίντελ. Τον Μικελάντζελο και τον Αντρέι Ρουμπλιόφ. Τον Ταρκόφσκι και τον Φιοντόρ Ντοστογιέφσκυ.
Δηλαδή κορυφαίες ανθρώπινες στιγμές του Παγκόσμιου Πνεύματος.
Ομογάλακτες χριστιανές, επί τω έργω... |
Και δεν θα σταθω στην απαραδεκτη ενεργεια της προσβολης του Χριστιανισμού, που επιχειρούν [χωρίς να το κατανοούν] τα πάσης φύσεως γλυκερά αγοράκια [έτσι κι αλλιώς αυτά με τον κώλο σκέπτονται]
Ούτε θα κάτσω εδώ να αναλύσω τι είδους ψυχοσωματικές διαταραχές απαιτούνται για να ζούμε σήμερα μια τέτοια έξαρση του λεσβιασμού.
Για μένα το καίριο ζήτημα είναι το γιατι οι νεοταξίτες μηχανικοί ελέγχου του νου έχουν εξαπολύσει μια τόσο μαζικής έκταση επίθεση, ειδικά στη συλλογική ταυτότητα του βιολογικού φύλου [sex] προσπαθώντας παντί τρόπω να το εξαφανίσουν και να τοποθετήσουν στη θέση του ένα μάλλον άφυλο κακέκτυπο, που το αποκαλούν "κοινωνικό φύλο" [gender]
Το ζητούμενο για την παγκόσμια αράχνη που απλώνει τον ιστό της σε όλο τον πλανήτη, είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απογύμνωση του ανθρώπου από τις συλλογικές του ταυτότητες.Το φύλο είναι η πιο αρχέγονη συλλογική ταυτότητα του ανθρώπινου όντος και, κατά τον Φρόυντ η γενεσιουργός αιτία του πρώτου Σοκ της συνειδητοποίησης, του ότι: "δεν είμαστε μόνοι στον κόσμο"
Μέσα από αυτό το πρώτο τραύμα της ανθρώπινης ψυχής [το τραύμα του "ευνουχισμού"] ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται την αποκοπή του από τον ομφάλιο λώρο της ασφαλούς μήτρας και αρχίζει να συνειδητοποιεί τον μακρύ αγώνα που θα χρειαστεί να δώσει, ώστε να εξ-ανθρωπιστεί, ως μέλος μιας πολιτισμένης κοινωνικής ομάδας.
Η σφοδρή επιθυμία του αρσενικού για το θηλυκό, που εκδηλώνεται παράλληλα με την σωματική ωρίμανση, οφείλει να δώσει την απαιτούμενη θυσία της προς τον Πολιτισμό, διαμορφούμενη απάνω στους άξονες ενός κώδικα αξιών, ώστε να ισορροπήσει τον σκοτεινό κόσμο του όντος της ζούγκλας [id, κατά τη φροϋδική ορολογία] με τον φωτεινό κόσμο του πολιτισμένου Εγώ [ego]
Με την ορολογία της ανθρωπολογίας δηλαδή, η συνειδητοποίηση του φύλου είναι το πρώτο στάδιο της μύησης στον Πολιτισμό και η πρωταρχική αφετηρία για όλη εκείνη τη σειρά των συγκρούσεων με το "έτερο", που μέσω του Πολιτισμού και της Γνώσεως, ο άνθρωπος οφείλει να μετατρέψει, από πεδίο πολέμου σε πεδίο Αρμονίας.
Γι αυτό και σε κάθε ανθρώπινη κοινωνία, είτε βρισκεται σε επίπεδο ορδής, είτε φυλής, είτε έθνους, η μύηση στους κώδικες αξιών της, είναι συναρτημένη από τη συνειδητοποίηση του φύλου.
Ε λοιπόν, αυτό ακριβώς επιχειρεί πάση θυσία να ανατρέψει η επίθεση της Νέας Τάξεως.Απαιτώντας τη βίαιη μετατροπή του ανθρώπου σε ένα ανδρείκελο, που θα καταπίνει αμάσητα ότι του σερβίρουν τα αφεντικά της οικουμένης μέσω των κατευθυνόμενων Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης, οι νεοταξίτες μηχανικοί του mind control ενδοβάλουν στα μυαλά των υποταχτικών τους το μοντέλο ενός άφυλου και μετέωρου πλάσματος, που δεν διαθέτει ούτε συλλογική συνείδηση, ούτε βιοφυλετικές ρίζες.Μια καρικατούρα δηλαδή ανθρώπου, μια εύπλαστη μάζα, που θα καταναλώνει χωρίς παράδοση στην αισθητική και χωρίς ιστορικότητα στη Γνώση, τις πλαστικές τους τροφές, τους πλαστικούς του έρωτες και τις πλαστικές τους ηθικές και θα πληρώνει φυσικά με πλαστικό χρήμα.
Ο κόσμος που μας ετοιμάζουν με τα "σύμφωνα συμβίωσης" και με τις οικογένειες "ουράνιο τόξο" δεν έχει τίποτα να κάμει ούτε με την ανθρώπινη ελευθερία, ούτε με τη δικαιοσύνη ενος καλύτερου κόσμου.
Αυτά εξαρτιώνταν και θα συνεχίσουν να εξαρτιώνται, από τις δυνατοτητες ενός πολιτισμού να φέρνει σε αρμονία την αρχέγονη ζούγκλα, με τον κώδικα αξιών του, μέσω των διαδικασιών μύησης που επιβάλλει στα μέλη του.
Ο κόσμος των "συμφώνων συμβίωσης" είναι απλώς το "νησι του διαβόλου" στο οποίο στρατιές αιχμαλώτων, χωρίς φύλο, χωρίς φυλή, χωρίς εθνικότητα, χωρίς παρελθόν και χωρίς μέλλον, θα εργάζονται νυχθημερόν για να παραγουν τα άχρηστα πλαστικά "καθρεπτάκια", που θα τους πωλούν οι εκμεταλλευτες τους.
Λυπάμαι αλλά οι βουσμάνοι έχουν απόλυτο δίκιο. Ο διάβολος μπαίνει από την πίσω πόρτα...
gianniotis: Κι' εγώ από τη μεριά μου εκφράζω μια απορία. Δεν υπάρχει ένας Εισαγγελέας να επέμβει αυτεπαγγέλτως και να ασκήσει ποινικές διώξεις σε βάρος των εικονιζόμενων τσογλαναριών; Η σιχαμερή εικόνα των δύο κίναιδων (αρχ: κινώ + αιδώς = κίναιδος = προκαλώ ντροπή) με τα γλωσόφιλα, προσβάλει ή δεν προσβάλει τα δικαιώματα των άλλων πολιτών; Παραβιάζει ή δεν παραβιάζει το σύνταγμα και τα χρηστά ήθη; Το άρθρο 5 παρ.1 του συντάγματος "που μιλάει" για ..."Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας & προσωπική ελευθερία", δεν έτυχε κανείς τους να το μελετήσει, έστω;
Άρθρο 5 παρ.1
1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχει απόλυτο δίκιο ο συγγραφεύς του πιο πάνω απόλυτα εμπεριστατωμένου άρθρου και θα έπρεπε ήδη να έχει επέμβει ο αρμόδιος εισαγγελέας για να ασκήσει τα δέοντα.
ΑπάντησηΔιαγραφή