Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

"Δεν είναι - απεργία ... είναι - ομηρία" !

Κανένας δεν διασκεδάζει πιο πολύ από εμένα τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ λούζεται τον άθλιο συνδικαλισμό και την ανομία που επί 20 χρόνια καλλιεργούσε.

Δεν μπορώ όμως και να μην είμαι έξαλλος για άλλη μια φορά από την εφαρμογή της συλλογιστικής: "δίκιο είναι ... το δίκιο το δικό μου".

Δεν με ενδιαφέρει αν οι αγρότες έχουν δίκιο ή άδικο. Δεν μου καίγεται καρφί.

Θες να απεργήσεις κύριε? Πολύ ευχαρίστως. Αλλά θα το κάνεις χωρίς να ενοχλήσεις κανέναν άλλο άνθρωπο. Η απεργία δεν γίνεται για να πάρεις εσύ, όμηρο την κοινωνία και να την χρησιμοποιήσεις σαν μοχλό πίεσης.

Διότι αν το σκέφτεσαι έτσι, τότε δεν αγωνίζεσαι για τα δίκαια αιτήματά σου. Είτε σωστά είτε άδικα είναι τα αιτήματά σου, εσύ μέσω του εκβιασμού θα πετύχεις αυτό που θες. Πάρε λοιπόν και ένα παιδάκι όμηρο με το τουφέκι αν είναι έτσι. Αυτό δεν είναι αγώνας. Είναι εκβιασμός. Πως είπες? Δεν πήρες παιδάκι όμηρο? Αλήθεια? Και τι κάνεις όταν απαγορεύεις σε φορτηγά με φάρμακα να περάσουν? Και τι κάνεις όταν ο πατέρας του παιδιού έχει ένα μαγαζί στο οποίο εσύ απαγορεύεις να φτάσει εμπόρευμα?

Είσαι εκβιαστής και τίποτα άλλο. Όπως εκβιασμός είναι οι σχολικές καταλήψεις, το κατέβασμα του διακόπτη της ΔΕΗ, κλπ.

Και το κάνεις επειδή έχεις τη δύναμη των τρακτέρ. Το κάνεις γιατί μπορείς. Αν ήσουν καστανάς δεν θα μπορούσες να κλείσεις τις εθνικές με τη φουφού. Αν ήσουν παγωτατζής δεν θα μπορούσες να κλείσεις τους δρόμους με το τρίκυκλο και τα χωνάκια. Είσαι όμως αγρότης και έχεις τρακτέρ. Κι έτσι εντελώς φασιστικά εκμεταλλεύεσαι αυτή σου τη δύναμη και λες "δεν θα περάσει κανείς".

Θα σου άρεσε όμως να περιμένεις λιπάσματα ή να θες να στείλεις στην αγορά προϊόντα που σαπίζουν και κάποια άλλη επαγγελματική ομάδα να έχει κλείσει την εθνική? Όχι,ε? Τότε δεν θα ήταν σωστό. Τώρα που το κάνεις εσύ όμως είναι!

Και πως θα πιέσω αναρωτιέσαι? Σκασίλα μου σου απαντάω. Πάντως δεν θα πιέσεις με το να χρησιμοποιήσεις εμένα σαν όμηρο στον εκβιασμό σου. Κόψε τον λαιμό σου να βρεις άλλο τρόπο.

Για φαντάσου να απεργήσει αυτός που ελέγχει τη βάνα στο φράγμα του Μαραθώνα. Να την κλείσει και να πει "κουφάλες, θα κορακιάσετε από τη δίψα μέχρι να μου δώσετε αύξηση". Ή να απεργήσουν οι νεκροθάφτες και να πουν "είτε θα κάνετε ότι θέλουμε είτε θα γεμίσουν οι δρόμοι με πεθαμένους".

Στο κάτω κάτω δεν είναι απαραίτητο να πετύχεις τα αιτήματά σου. Δεν λειτουργεί έτσι η δημοκρατία. Εσύ μπορείς να έχεις ότι αίτημα σου καπνίσει. Δεν σημαίνει πως πρέπει να το ικανοποιήσει η κυβέρνηση, έστω και αυτή η άθλια του ΣΥΡΙΖΑ. Αν δεν σου αρέσουν οι αποφάσεις της κυβέρνησης, ΜΗΝ την ξαναψηφίσεις. Ξέρεις πόσες αποφάσεις δεν μου αρέσουν εμένα, αλλά δεν έκλεισα κανένα δρόμο?

Αν ο καθένας που είχε αιτήματα έκλεινε την εθνική, δεν θα έμενε δρόμος για δρόμος ανοικτός. Κι αυτή δεν θα ήταν κοινωνία, θα ήταν ζούγκλα όπου ο καθένας επιβάλλει το "δίκιο" του ταλαιπωρόντας τον άλλον.

Είμαι γραφικός? Είμαι προβοκάτορας?

Μήπως εσύ είσαι απλώς φασίστας? Στο κάτω κάτω ο φασισμός δεν είναι τίποτα άλλο από την επιβολή μέσω της ισχύος.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου