Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Προώθηση του κιναιδισμού και της ανωμαλίας από το υπουργείο ...(αντι-)"παιδείας"


Όπως είχαμε επισημάνει σε πρόσφατη σχετική αναφορά μας, αιχμή της αντεθνικής κυβερνητικής πολιτικής αποτελεί η, κατά προτεραιότητα, ταχύρυθμη προώθηση της μαρξίζουσας εθνομηδενιστικής αντζέντας, κυρίως μέσω του κεντρικώς (κρατικώς) ελεγχομένου εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν χρειάζεται βεβαίως μεγάλη προσπάθεια εκ μέρους των κυβερνώντων Συριζαν(θ)ελ για την προώθηση/εμπέδωση αυτής της αντζέντας. Το «φρούτο» είναι προ πολλού ώριμο (ή μάλλον σάπιο) με ευθύνη ΟΛΩΝ – ανεξαιρέτως – των κυβερνήσεων της μεταπολιτεύσεως, οι οποίες – είτε ΠΑΣΟΚικές είτε ΝεοΔημοκρατικές –
ακολούθησαν την ίδια μαρξιστοφιλελεύθερη εκπαιδευτική πολιτική που αποκλειστικό στόχο είχε την εξάλειψη από τα βιώματα και την συλλογική συνείδηση των νεότερων γενεών κάθε εναπομείναντος ίχνους εθνικής και παραδοσιακής παιδείας. Δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί ότι ο εκπαιδευτικός αντεθνισμός έχει πλέον ξεπεράσει ακόμη και τα κομμουνιστικά θεμέλια του ΕΑΜικού εκπαιδευτικού μοντέλου, του οποίου οι νυν εξουσιαστές είναι δεδηλωμένοι κληρονόμοι!
44
Οι απίθανοι υπουργοί και υφυπουργοί παιδείας της («πρώτης φοράς») αριστεράς, έρχονται και παρέρχονται εντός διαστήματος ολίγων μηνών, ξεκινώντας από το τραγελαφικό δίδυμο Μπαλτά-Κουράκη, συνεχίζοντας με την ανεκδιήγητη κομπανία Φίλη-Αναγνωστοπούλου μέχρι το τελευταίο σουρεαλιστικό σχήμα Γαβρόγλου-Ζουρ(λ)άρη, η πολιτική ωστόσο του ριζικού απεθνισμού, του ηθικού/πολιτισμικού ευνουχισμού και της πλήρους αλλοτριώσεως της ελληνικής νεολαίας, μιας νεολαίας ολικώς αποπροσανατολισμένης, συνεχίζεται με την ίδια επιθετική μανία. Είναι ίσως η μοναδική δέσμη προγραμματικών εξαγγελιών στην οποία οι κυβερνώντες ιδεοληπτικοί νεοκομμουνιστές παραμένουν συνεπείς, παρά τις αξιοθρήνητες αλλεπάλληλες ανακυβιστήσεις τους σε τόσα άλλα θέματα κυβερνητικής πολιτικής.

Τελευταίο αντιπροσωπευτικό δείγμα, που πιστοποιεί του λόγου το αληθές, αποτελεί σειρά από τρεις εγκύκλιους που εξέδωσε το «Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (κάποτε ήταν «Εθνικής Παιδείας», φρόντισε όμως η, αλήστου μνήμης, Διαμαντοπούλου να απαλείψει και τύποις το «εθνικής» – θα έπρεπε, ίσως, προκειμένου να επιτευχθεί ακρίβεια συνδέσεως τίτλου και περιεχομένου να μετονομαστεί σε «Υπουργείο αντεθνικής παιδείας»…) με την ίδια ημερομηνία, στο τέλος του ημερολογιακού έτους (30-12-2016!), τις οποίες απέστειλε στα σχολεία. Τι αφορούν; Δείτε τίτλους και βγάλτε συμπέρασμα:

Εγκύκλιος 1η:

Θέμα: «36ος Πανελλήνιος/64ος Πανευρωπαϊκός Μαθητικός Διαγωνισμός της Ευρωπαϊκής ημέρας σχολείων» με θέμα: «ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ: Η παράδοση στην σύγχρονη εποχή».

Για να μην σας μείνει κάποια αμφιβολία σχετικώς με το πού κολλάει η «διαφορετικότητα» με την «παράδοση» (όπως την εννοούν οι διεστραμμένοι νόες της «πολυπολιτισμικότητας»), παραθέτουμε απόσπασμα ενός σχετικού σεμιναρίου του ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού φορέως (European Association of Teachers- Greek section) που είναι ο ίδιος φορεύς που διοργανώνει και τον εν λόγω διαγωνισμό, το οποίο δι’ εγκυκλίου του, προωθεί το υπουργείο παιδείας στα σχολεία (οι υπογραμμίσει δικές μας):

Intercultural education promotes the understanding of different people and cultures. It includes teachings that accept and respect the normality of diversity in all areas of life. It makes every effort to sensitize the learner to the notion that we have naturally developed in different ways. It seeks to explore, examine and challenge all forms of «isms» and xenophobia, while promoting equal opportunity for all. Intercultural education works to transform not only the individual but the institution as a metaphor and mechanism for the transformation of society.

The Seminar aims in presenting an overview of the current situation in regards to education and integration policies in Europe. It seeks to encourage collaborations between teaching stuff and school units. It will present examples of activities and good practices which contribute to the inclusion of young people amongst the refugees in their local communities through education and language training. There will also be presented several initiatives that will be launched to provide educational tools and offer support to institutions and individuals highlighting the notions of inclusion and justice in the education sector.

Εγκύκλιος 2η:

Θέμα: «Ενημέρωση σχετικά με το Πρόγραμμα αθλητικής παιδείας ‘Σέβομαι τη διαφορετικότητα-Γνωρίζω τον Αθλητισμό’ στο ΣΕΦ».

Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, με άκρως ύπουλο τρόπο, μαγαρίζουν ακόμα και την έννοια της αθλήσεως, μπλέκοντάς την με το μολυσματικό ιδεολόγημα της «διαφορετικότητας», όπου ως «διαφορετικότητα», σύμφωνα με την διεστραμμένη εννοιολογική ταξινομία του «πολυπολιτισμικού» πλαισίου, νοείται, ως γνωστόν, η αποδοχή της πολυφυλετικής χαβούζας και της κάθε είδους εκφράσεως ανωμαλίας ως υποχρεωτικού κοινωνικού «οράματος» και προοπτικής…

Εγκύκλιος 3η:

Θέμα: «Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση – ActionAid 2017»

Θέλετε μήπως να μαντέψετε με ποιον τρόπο η γνωστή ΜΚΟ «ActionAid» θα διαπλακεί με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα; Δεν θέλει και πολλή φαντασία! Η εγκύκλιος μας πληροφορεί λοιπόν ότι η «παγκόσμια εβδομάδα δράσης για την εκπαίδευση» η οποία φέτος θα πραγματοποιηθεί ολόκληρο τον Μάρτιο και στην οποία τα σχολεία θα μπορούν να συμμετάσχουν τραγουδώντας ένα πρωτότυπο τραγούδι, θα έχει τίτλο: «Ένα τραγούδι, πολλά σχολεία, 1 ΚΟΣΜΟΣ!» και θα αφορά (ασφαλώς…) «την πρόσβαση και την ποιοτική εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων»… (Σωστά μαντέψατε!)

Εκεί όμως που το Υπουργείο (αντ-εθνικής) παιδείας ξεπέρασε κάθε όριο αναισχυντίας ήταν με την βαρύγδουπη εξαγγελία ενός νέου εκπαιδευτικού θεσμού που θα πρέπει (υποχρεωτικώς!) να υλοποιηθεί σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας εντός των επομένων μηνών, την λεγόμενη «θεματική εβδομάδα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε ζητήματα διατροφής, εθισμού-εξαρτήσεων και [κρατηθείτε] έμφυλων ταυτοτήτων»!!!

Για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία σχετικώς με το τί εννοεί ο «ποιητής» (τι, εν προκειμένω, εννοεί ο αρμόδιος υπουργός Κ. Γαβρόγλου ο οποίος υπογράφει την εγκύκλιο) σχετικώς με τον νεοπαγή όρο «έμφυλες ταυτότητες» (γνωστός όρος στο λεξιλόγιο των φορέων του εθνομηδενισμού), διευκρινίζονται στο έγγραφο οι επιμέρους διαστάσεις/υποθέματα του εν λόγω «θεματικού άξονα» όπου, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται τα εξής εξωφρενικά: «Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο», «Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα», «Φύλο, Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα», «Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία» και (δεν είναι αστείο!) «Ομοφοβία και Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!!

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ανατριχιαστικός αυτό νέος θεσμός προωθείται από το υπουργείο παιδείας κατόπιν εισηγήσεως του Ι.Ε.Π. (Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής!). Αυτό φέρνει στο νου το εύστοχο σχόλιο ενός παλαιού αειμνήστου συναγωνιστού που δεν βρίσκεται πλέον στην ζωή, ο οποίος σε ανύποπτο χρόνο είχε δηλώσει, και επέμενε σ’ αυτό με έμφαση, ότι το Ι.Ε.Π. (το οποίο παλαιότερα ονομαζόταν Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο ή κάτι παρόμοιο) θα έπρεπε να ανακηρυχθεί εγκληματική οργάνωση, βάσει του εξόχως αντεθνικού-εκμαυλιστικού ρόλου που ανέκαθεν ακολουθούσε σε επίπεδο εισηγήσεων και χαράξεως εκπαιδευτικής πολιτικής. Πόσο δίκαιο είχε!

Δι’ αυτής της εγκυκλίου γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι εγκαινιάζεται, κατ’ ουσίαν, ένα εγχείρημα υποχρεωτικής προωθήσεως του κιναιδισμού και της ανωμαλίας μέσω της επισήμου σχολικής εκπαιδεύσεως!

Δεν χρειάζεται να ειπωθούν περισσότερα. Καθίσταται, πέραν πάσης αμφιβολίας σαφές, ότι η κατολίσθηση στον χώρο της εκπαιδεύσεως έχει λάβει πλέον τα χαρακτηριστικά της επιταχυνομένης πτώσεως που συνήθως αποκτά μία χιονοστιβάδα προ της συντριβής…

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου