Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Μαδούρος, Μπαλαούρος, Ρημαδούρος κλπ ….μηρυκαστικά

Δια χειρός Πέμης Γκανά

Λάρτζ, βρε, πρέπει να είναι ο άντρας, ο σωστός, ο κιμπάρης.
Λάρτζ όπως ο Μπαλαούρας.
-Τι; λέει, 300 ευρώ πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου; Και τι είμαι εγώ, μαντάμ, να το πάρω χαμπάρι; Ψιλικατζής;
(Ζητώ συγνώμη από την συμπαθέστατη ψιλικατζού της πλατείας μας, χάριν λόγου η έκφρασις)
Όχι σαν εμάς που κάθε δεκαπέντε του μηνού, μου τηλεφωνεί, ο Νίκος, δώδεκα και πέντε, μεσημβρινή:
-Είμαστε πλούσιοι, μου ανακοινώνει όλο χαρά, και μια συγκίνηση να αλλοιώνει κάπως την φωνή του, και στις δώδεκα και τριάντα νταν, της ιδίας μέρας βέβαια, μου ξανατηλεφωνεί :
-Δυστυχώς επτωχεύσαμεν.
Και καθημερινά τσεκάρουμε τους τραπεζικούς (λέμε και κανένα αστείο) λογαριασμούς μας.

Τι τσεκάρουμε;
Ξέρω και εγώ; 
Μην εδέησε και το ΤΕΒΕ μας έβαλε τα χρήματα για τις λογοθεραπείες που μας «χρωστά» από πέρυσι- μεταξύ μας, μου σφύριξαν πως χρήματα δεν πρόκειται να τα πάρουμε- μην έγινε κανένα λάθος και από κάπου, μαγικά, μας πιστώθηκαν χρήματα.
Μάταια όμως.
Λάθη μόνο στους Μπαλαούρες γίνονται, καθώς φαίνεται.
Αλλά και ο Μπαλαούρας λάρτζ τύπος, άμα το κατάλαβε, δώρισε τα χρήματα που δεν του άνηκαν, στο «Απεργιακό ταμείο υπαλλήλων της Εθνικής» που ο ίδιος είχε, λέει, ιδρύσει, τότε που ήτο πρόεδρος, και όχι μαντάμ, δεν τα επέστρεψε στην Τράπεζα της Ελλάδος, διότι είναι τράπεζα και εξ ορισμού κατάπτυστη.
Χρόνια μπροστά ο Μπαλαούρο, σαν τον Μαδούρο.
Άλλος πάλι αυτός.
Με υπόδειξη του, το ανώτατο δικαστήριο αναλαμβάνει το ίδιο τα καθήκοντα του κοινοβουλίου και ο λαοπρόβλητος πατερούλης -Μαδούρο ήρε τη βουλευτική ασυλία των μελών της Εθνοσυνέλευσης.
Τι ζούμε οι Αριστεροί, φίλοι μου.
Μέχρι και κατάλυση της δημοκρατίας!
Σύντροφε Λένιν ζεις, εσύ μας οδηγείς.
Και άλλο νέο από την Βενεζουέλα, χώρα πρότυπο στο μυαλό του πρωθυπουργού μας.
Η δίαιτα Μαδούρο, χάστε, λέει, εννέα κιλά σε μόλις τρεις μήνες, και με εγγύηση βεβαίως βεβαίως μόνιμης απαλλαγής των περιττών κιλών.
Κλαίνε οι απανταχού διατροφολόγοι.
Αχ! βρε Αλέκση, γκαντέ σε βρίσκω, όπου πατάς αγόρι μου, ρημάζει η γης!

Μέσα σ όλα, να, και η ομιλία που όλοι περιμέναμε!
«Από την ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ και τα ΜΝΗΜΟΝΙΑ στη ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ και 
το ΤΕΛΟΣ της ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ».
Ομιλητές: Γ.ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ- Δ.ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ.

Μάλλον εγώ ζω σε παράλληλο σύμπαν και δεν βλέπω, όχι ανάπτυξη, όχι τέλος εποπτείας αλλά ούτε και ευρώ, όπως οι εν λόγω σύντροφοι κομισάριοι. 
Δεν ξέρω τι χάπια, παίρνουν, αλλά θέλω και εγώ από αυτά!

Είχαμε και τον ξεσηκωμό για τις ανεμογεννήτριες.
Ξεσηκωμός κανονικός μαντάμ, οικολόγοι, εναλλακτικοί, τέσσερις νοικοκυρές, δυο δημοτικά σχολεία, όλες οι τοπικές οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, και οι ομάδες για την διάσωση της μπλε αρκούδας, και του ροζ σκορπιού.
Όλοι ένωσαν της φωνές τους και είπαν «ΟΧΙ» στις επάρατες αυτές καπιταλιστικές ανεμογεννήτριες.
Ενοχλούν μαντάμ οι ανεμογεννήτριες την άγρια πανίδα της χώρας, γιατί ως γνωστόν οι Κυκλάδες εκτός από αέρα διαθέτουν και άγρια προστατευόμενα είδη, πάπιες, κότες, γαιδαράκους, βατράχια, λαγούς και κουνέλια.
Γιατί εδώ μαντάμ είναι Βαλκάνιο, κι όχι Δανία να δουλεύουν όλα δίχως λιγνίτη, γιατί μαντάμ ο λιγνίτης είναι καρκίνος μεν, καλός δε, ευάερος - ευήλιος, αυτόν, τέλος πάντων, ξέρουμε, αυτόν εμπιστευόμαστε, το λέει και ο σύντροφος Φωτόπουλος.

Και επιπλέον η ΔΕΗ δεν πρέπει να πωληθεί, αν με ρωτάτε, γιατί ποιος θα πληρώνει την σύνταξη της κυρία Λίτσας που από τα 38 της και με ανήλικο τέκνο 15 ετών πήρε εφ άπαξ, το δικαιούταν το δούλεψε η χριστιανή, και σύνταξή, και τώρα στα πενήντα πέντε της απολαμβάνει την ζωή ύστερα από σκληρή εργασία, στα γραφεία της εν λόγω εταιρίας, δεκαπέντε ολόκληρων χρόνων, και μεταξύ μας, σιγά τις παροχές, που έλαβε.
Δωρεάν κιλοβατώρες κάθε μήνα, ένα χρόνο γέννα-λοχεία σιγά τώρα, επίδομα έγκαιρης προσέλευσης, επίδομα υπολογιστή, ψιλοπράγματα δηλαδή!
Μην χαλάτε την ζωή της κυρίας Λίτσας παρακαλώ!
Επιπλέον η ΔΕΗ είναι δημόσιο αγαθό, όπως ο αέρας το νερό και η θάλασσα.
Όλα εγώ πρέπει να σας τα λέω πχια!

«Οι θέσεις της κυβέρνησης είναι αριστερές, η εφαρμογή δεν είναι», είπε ο Ζουράρις και ελάλησε.
Σώπα, του απαντώ και εγώ, και δεν το είχαμε καταλάβει!

Και όσο ο πρωθυπουργός εγκαινίαζε το μουσείο Μπελογιάννη, νάσου ο Π.Π (πρόεδρος Πάνος) μιλώντας τετ α τετ με το πλανητάρχη Τραμπ- την είδατε την φωτό;
Ο Π.Π είχε πατήσει δυο γυναίκες και έχοντας πετάξει κάτω τρεις άντρες κατάφερε ένα φοβερό μπλονζόν (στην περίπτωση του μάλλον ζαμπόν) κι έτσι με αυτόν τον τρόπο πέτυχε να διασταυρώσει το βλέμμα του με τον Τραμπ, τόσο κοντά ήρθαν…
Ο Π.Π, λοιπόν, μας έταξε, εκεί απ το Αμέρικα, ένα σχέδιο διάσωσης τύπου Μάρσαλ...
Τι στιγμές ζει η χώρα της φαιδρής πορτοκαλέας!
Ντουμ ταραταντζούμ δηλαδή, και όποιος κατάλαβε ας μου εξηγήσει και εμένα που δεν καταλαβαίνω και δεν ξέρω που πατώ και που πηγαίνω, μ όλα αυτά τα τραγικά που συντελούνται δίπλα μου.

Εδώ οι θεσμοί, εκεί οι θεσμοί, που είναι οι θεσμοί;
Ο ευρών θα αμειφθεί πάραυτα.
Κάτι για 7 Απρίλη λέει ο Τσακαλώτος, πως θα κλείσει η συμφωνία αλλά δεν διευκρινίζει την χρονιά.
Για το 2016 που αποχαιρετήσαμε μιλάει, για το 2018, για το 2032, δεν ξέρω, θα σας γελάσω.
Ποιος να ξέρει πως λειτουργεί το μυαλό του Ευκλείδη!

Αυτά έγιναν φίλοι καλοί και αγαπημένοι τούτη την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, και αυτό που πάθαμε σαν οικογένεια δεν έχει προηγούμενο, με έπιασε που λέτε μια περίεργη προκοποθοδωρίαση -που, σε κανονικές συνθήκες δεν με πιάνει, ποτέ, όμως- και άλλαξα την ώρα πριν κοιμηθώ το περασμένο Σάββατο.
Καθώς φάνηκε, είχε τον ίδιο νταλκά και ο Νίκος, που άλλαξε το ίδιο ρολόι την νύχτα...
Το αποτέλεσμα είναι πως σκιάχτηκα, τι έγινε; αναρωτήθηκα η συντέλεια του κόσμου ήρθε και δεν ξημερώνει ο Θεός την μέρα;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου