Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Το αίσχος του "πόθεν ...έσχες", πρέπει να σταματήσει

Αυτά τα σκαλιά της βουλής χρησιμοποιούν, όσοι φιλοδοξούν να γίνουν ..."κροίσοι". Ξεπουλάνε τα πάντα, όχι για να προσφέρουν στην κοινωνία μπαίνοντας στην πολιτική, αλλά για να καταταγούν στην κατηγορία των οικονομικών μεγιστάνων, ένεκα αυτής.
Μπαίνουν ...μπατίρια για να γίνουν ..."κροίσοι".
Κι' εμείς απ' έξω, ...τσακίζουμε τα δάχτυλά μας από το ...χειροκρότημα, εκλιπαρώντας για μια ...χειραψία μαζί τους.
Ποτέ μας όμως δεν σκεφθήκαμε ότι αυτή η χειραψία ...μολύνει και προσβάλλει την αξιοπρέπειά μας.
Ποτέ δεν βρήκαμε το κουράγιο να σηκώσουμε το χέρι μας για ...φάσκελο και όχι για χειραψία.
"...Ήπια καφέ με τον τάδε πολιτικό..." το λέμε και το ξαναλέμε όπου βρεθούμε, και καμαρώνουμε σαν γύφτικα σκεπάρια - γιαννιώτικο αυτό - και δυστυχώς δεν βρίσκεται κανείς από την παρέα να φασκελώσει εμάς.
Και πρώτον εμένα που σας τα γράφω, έχοντας την ατυχία να γνωρίζω κάμποσους από δαύτους.
Τι κι' αν τους γνωρίζω; Τεμπέλικα ρεμάλια είναι.! Με την υπεροψία στο ζενίθ και τη μύτη πάνω απ' τα ...μάτια τους.
Πόσο ντρέπομαι για μένα.!
"...Περιφέρομαι μόνος αυτόν τον καιρό, χωρίς οδηγό, γιατί μου ζήτσε λίγες μέρες άδεια να πάει στο χωριό του..."
Αυτά μου δηλώνει ..."εθνοπατέρας", κι' εγώ κάθομαι και τον ακούω σαν ...χάνος, λες και τον οδηγό "του" - κτητικό αυτό - τον πληρώνει από τον ...μπεζαχτά του.
Ο ...αχρείος.!
Είναι γεγονός.!
Μπαίνουν ...μπατίρια στην πολιτική για να γίνουν ...κροίσοι.!
Εις εξ αυτών - των αχρείων, - λέει ότι μπήκε στην πολιτική με την... "στολή του ανθυπολοχαγού", αλλά δεν μας λέει τι έγινε... μετά.!
Ποτέ δεν μας είπε όμως, πόσες ...οικονομικές προαγωγές πήρε.!
Ο Γ. Βουλγαράκης μέσ' στην αλαζονεία του, πριν μερικούς μήνες, ήταν και πολύ ειλικρινής για την αναισθησία των πολιτικών μας περί τα περιουσιακά τους και των οικογενειών τους, όταν χαρακτήριζε ..."νόμιμες" τις "offshore" που συνήθως συγκροτούνται, όπως ξέρει κι ...ο τελευταίος Έλληνας, για να διασώσουν τα "κρυφά τους έσοδα"...
Αντιθέτως, και στο φετινό "πόθεν έσχες - αίσχος", οι πλείονες των συναδέλφων του συνέχισαν την "κοροϊδία", και όλοι βέβαια είναι στον... αφρό που λέει κι ο λαουτζίκος, ασχέτως εάν δεν μπορούν με αναδρομή στο παρελθόν να δικαιολογήσουν, ούτε αυτά που δηλώνουν, γιατί σίγουρα είναι και πολύ περισσότερα αυτά
που προφανώς "χάνονται" στις ...εξωχώριες, και στα "παρένθετα" πρόσωπα...
Εις εκ των πλέον προβεβλημένων της πολιτικής μας ζωής είχε κάποτε γράψει στην αυτοβιογραφία του για να δείξει πόσο... αγνά αγωνίστηκε, ότι ξεκίνησε την πολιτική με την στολή του ανθυπολοχαγού, χωρίς ωστόσο να μας... εξηγήσει πως έγινε μέχρι σήμερα να θεωρείται εκ των πλέον ισχυρών οικονομικών παραγόντων της χώρας, άνευ ετέρου επαγγέλματος...
Καλόν είναι λοιπόν να σταματήσει αυτή η κοροϊδία που εξοργίζει τον κοσμάκη, και εκθέτει πολύ περισσότερο τους εμπνευστές της...
Αϊ σιχτίρ.!

6 comments:

  1. ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;
    ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ[Ν.Δ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ] ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ, ΕΝΙΟΤΕ ΤΡΑΒΑΣ...ΜΑΧΑΙΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα,

    σήμερα είδα για πρώτη φορά το blog σας.
    το βρήκα πολύ ενδιαφέρων και έσπευσα να γίνω και αναγνώστης του.

    εγώ έχω το http://www.johnpatrablog.blogspot.com/ .αν θέλετε ρίξτε του μια ματια και αν σας αρέσει γίνετε αναγνώστης του.

    καλό καλοκαίρι από τον johnpatra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μου 1:20 μμ.
    Κατά πρώτον, δεν έχω καταλάβει γιατί η έννοια της λέξης "συντηρητικοί", ταυτίζεται και ..."αποδίδεται" στη Ν.Δ. και όχι στο ΠΑΣΟΚ.
    Που η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο, σε σχέση με τον πλούτο που διαθέτουν;
    Οι οικονομικοί μεγιστάνες του Πασοκ, θεωρούνται "μη συντηρητικοί";
    Καλά, όσο και το ΚΚΕ και βάλε, αυτοί θέλουν να ονομάζονται "προλετάριοι", γιατί έτσι βολεύονται οι αφελείς που τους ακολουθούν.
    Όλοι οι "προλετάριοι" είναι τύπου ..."Αλαβάνου".
    Οποία καταισχύνη.!
    Και για να καταλάβεις γιατί "ενίοτε τραβάω ...μαχαίρι" - όπως λες - είναι γιατί ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ την υπερβολή, την υποκρισία και τον λαϊκισμό κι' ας προέρχεται κι' απ΄τη ...μάνα μου.
    ----------
    Αγαπητέ Johnpatra.
    Σε επισκέφθηκα, και ήρθα στη ...γειτονιά σου.
    Μου άρεσε το blog σου και σου στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και αυτό με τον Αλαβάνο 200.000.000 ευρώ εισόδημα τί είναι αυτό το πράγμα, τον κρατάνε ακόμα???
    Εντάξει ο Καραμανλής είναι Καραμανλής αλλά και ο Αλαβάνος τώρα να μας βγεί με ακόμα περισσότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετα λυπης βλεπω οτι υπαρχουν συμπολιτες μου που ασχολουνται με τους μπλε-πρασινους κοκκινους.Μετα λυπης μου διαπιστωνω οτι ενω μας ενδιαφερουν τα κλοπιμαια των πολιτικων δεν μας ενδιαφερει που παει η Ελλαδα μας,δεν αντιδρουμε.Μηπως για ολα αυτα που γινονται υπευθεινοι ειμαστε εμεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει που αν και φίλος προσκείμενος στη Ν.Δ., εν τούτοις βλέπεις και τα κακά κείμενα. Όμως προκειμένου να ντρέπεσαι δεν είναι καλύτερα να τους γυρίσεις την πλάτη; Ή και να τους τα πείς έξω από τα δόντια; Εάν απλώς παρατηρούμε η κρίνουμε και δεν αντιδρούμε μήπως φέρουμε ευθύνη κι εμείς για ότι συμβαίνει γύρω μας; Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου το σλόγκαν ότι για τα χάλια της χώρας μου φταίω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή