Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Άγριο διπλό έγκλημα στη Σκάλα και Στεφανιά Λακωνίας

Άγριο έγκλημα πριν από λίγη ώρα στην Σκάλα Λακωνίας..
35χρονος
άνδρας από την Στεφανιά Λακωνίας μαχαίρωσε άγρια την μητέρα του και κατόπιν την αποτελείωσε, πατώντας την με το αυτοκίνητο μπροστά στα μάτια κατοίκων της περιοχής.
Δυστυχώς όμως δεν σταμάτησε εκεί.
Μετά την πράξη του αυτή, επέστρεψε στο σπίτι τους στην Στεφανιά Λακωνίας και με τον ίδιο τρόπο αφήρεσε και την ζωή της αδελφής του.
Σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες, ο δράστης του διπλού φονικού έχει συλληφθεί πριν από λίγο στον επαρχιακό δρόμο Αρεόπολης - Καλαμάτας.
tamvakologos

4 comments:

  1. Με τον Πολωνοεβραιο πρωθυπουργο αρχισε ο κοσμος να σαλτερνει.
    Κι ακομα ειναι αρχη,εχουν να δουν κι αλλα πολλα τα ματια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλο πράγμα να "στροφάρει" το μυαλό του ανθρώπου και να καταλαβαίνει τις αιτίες των γεγονότων!
    Έχω κι άλλο παράδειγμα από παλιά.
    Το 1974 ο λαός με δημοψήφισμα έστειλε στα αζήτητα τους βασιλιάδες.
    Ήταν η εποχή της πρώτης πετρελαϊκής κρίσης και ο πληθωρισμός κάλπαζε.
    Κάποιος σχολίασε ότι είχε ακριβήνει υπερβολικά το λάδι.
    Και τότε πετάχτηκε ο "μέγας οικονομολόγος" για να πει τη μπαρούφα του.
    - Τι περιμένατε, αφού έφυγε ο βασιλιάς να μην ακριβήνει το λάδι;
    Τον κοιτάξαμε παραξενεμένοι.
    Όταν καταλάβαμε ότι μιλούσε σοβαρά τον λυπηθήκαμε τόσο που δεν του έφερε κανένας αντίρρηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχως,ανθρωποι χωρις βοηθεια,απο ειδικο.
    Να μη ντρεποντενα πανε στο νευρολογο, ψυχιατρο αν νοιωθουν πιεση, θλιμνοι,αγχος ανεξελεγτο...
    Το κακο ειναι πως ευκολαλεμε" εχω το στομαχι μου...εχω σακχαρο ...κ.λ.π. εχω τα νευρα μου οχι"
    Εκει ειναι το λαθος τα νευρα δχοντ πριν απο τα αλλα οργανα, οποιο κακο η αντονο συμβαινει κι αξιζεινα τα φροντιζουμε.τωρα ανωνυμε8¨29 μηπως το σχολιο σου θελει εξηγηση ειδικου??ερωτω και μη το παρειςαστεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή