Σε αγωγές κατά των Υπουργών Περιβάλλοντος και Οικονομικών για αύξηση των πράσινων τελών, που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν το 100%, προσανατολίζονται αρκετοί πολίτες, οι οποίοι δεν κρύβουν τη δυσφορία τους από τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Τις τελευταίες ημέρες έφθασαν μαζικά στους ιδιοκτήτες οχημάτων τα ειδοποιητήρια για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας έτους 2010 και δεν είναι λίγοι αυτοί που έμειναν στήλη άλατος, όταν άνοιξαν τον φάκελο και διάβασαν το ποσό που καλούνται να καταβάλλουν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου.
Δεκάδες οι καταγγελίες
Τα Ινστιτούτα Καταναλωτών σε όλη τη χώρα, έχουν πλημμυρίσει από χιλιάδες καταγγελίες πολιτών που έλαβαν το νέο χαράτσι, το οποίο όπως λένε, δεν ανταποκρίνεται στα περί αναλογικότητας στα βάρη των πολιτών, αφού όπως όλα δείχνουν, οι έχοντες περισσότερα θα πληρώσουν λιγότερα και οι έχοντες λιγότερα θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Όσοι έχουν στην κατοχή τους παλιά αυτοκίνητα, καλούνται να πληρώσουν μεγάλο χαράτσι, επειδή ρυπαίνουν το περιβάλλον! Μόνο που αυτοί που έχουν τα παλιά αυτοκίνητα, είναι και αυτοί που δεν έχουν τη δυνατότητα να τα αντικαταστήσουν, ενώ όσοι είναι οικονομικά εύρωστοι και κατέχουν νέα μοντέλα αυτοκινήτων, επειδή είχαν την οικονομική δυνατότητα να τα αποκτήσουν, μένουν στο απυρόβλητο.
Οι πολίτες κάνουν λόγο για αδικία και για μέτρο το οποίο «μπάζει» από παντού. Μετά το μπαράζ καταγγελιών, καταναλωτικές οργανώσεις σε όλη τη χώρα ετοιμάζουν να καταθέσουν συλλογικές και ομαδικές αγωγές κατά της απόφασης, ώστε το μέτρο να αποσυρθεί άμεσα.
Η υπόθεση σε δικηγόρο
Επιχειρηματίας από την Αμαλιάδα, μιλώντας χθες στην εφημερίδα «Πατρίς», έκανε γνωστό ότι έχει ήδη αναθέσει την υπόθεση σε δικηγόρο και προτίθεται να προχωρήσει στην κατάθεση αγωγής, είτε μόνος του είτε μαζί με άλλους πολίτες από την περιοχή, που έχουν εκφράσει τη δυσφορία τους.
Ο επιχειρηματίας θα προχωρήσει στην κατάθεση των χρημάτων που αφορούν τα τέλη κυκλοφορίας, χωρίς το επιπλέον χαράτσι των πράσινων τελών, στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και θα αναμένει την έκβαση που θα έχει το θέμα δια μέσου της δικαστικής οδού.
Ο ίδιος δεν σταμάτησε εκεί, αλλά απευθύνθηκε και σε εταιρεία που είχε αγοράσει αυτοκίνητο το 1999, ζητώντας να του αποστείλουν στοιχεία που αφορούν τις προδιαγραφές του οχήματος που είχε κυκλοφορήσει τότε και στοιχεία της ίδιας μάρκας αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε το 2004, για να διαπιστωθεί εάν και κατά πόσο ρυπαίνεται το περιβάλλον από το παλαιό μοντέλο.
Βέβαια, από την εταιρεία αυτοκινήτων δεν έλαβε κανένα έγγραφο και η μοναδική απάντηση που του δόθηκε είναι ότι ο φάκελος με όλα τα απαιτούμενα στοιχεία έχει αποσταλεί στο Υπουργείο, που έλαβε και τις τελικές αποφάσεις. Πάντως, αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον η έκβαση της υπόθεσης, αφού σε περίπτωση που το Δικαστήριο λάβει απόφαση υπέρ αυτών που θα προσφύγουν, τότε θα έρθουν τα πάνω κάτω.
Μαρία Καραμπάτση
Το Κ.Κ.Ε., οι μυστικές συμφωνίες με την Αλβανία και οι Τσάμηδες
-
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες και πολυσυζητημένες περιόδους της νεότερης
ελληνικής ιστορίας είναι αναμφίβολα τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
αλλά κα...
Υποτίθεται ότι αυτά τά πράσινα τέλη θα χρηματοδοτούσαν την απόσυρση του Σουφλιά.Το ΠΑΣΟΚ απέσυρε την...απόσυρση αλλά όχι και τα πράσινα τέλη.Και τώρα δηλαδή που το δικό μου αυτοκίνητο των 15 ετών πλήρωσε πράσινα τέλη 150 ευρώ(συν 202 ευρώ τα κανονικά τέλη) θα σταματήσει να ρυπαίνει το περιβάλλον?
ΑπάντησηΔιαγραφή