Πρόσχημα και μόνον είναι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών, η απόδοσις δικαιώματος ψήφου. Οσο κι αν προσπαθεί ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου και η Κυβέρνησίς του, με διάφορα λεκτικά σχήματα, επικοινωνιακού τύπου, να μας πείση επί του συγκεκριμένου, ότι δηλαδή το κάθε καρυδιάς καρύδι που – κατ’ αρχήν λαθραίως – εισέβαλε στην χώρα μας πρέπει να έχει και δικαίωμα ψήφου, δεν… μασάμε!.. Διότι, απλούστατα, από την πρώτη μικρή, αρχή της θητείας του ως Πρωθυπουργός, Κ. Σημίτης, διεφάνη, πλήρως, η πρόθεσίς του να αλλοιώση τον εθνικό χαρακτήρα της Ελλάδος και να περάσουν τα σχέδια της παγκοσμιοποιήσεως και στην δική μας χώρα.
Βεβαίως, «πλάτη» στο σχέδιο αυτό έχει, από πολλού θέσει ο πρώην Πρωθυπουργός, γνωστότατος για την παγκοσμιοποιημένη πολιτική του φυσιογνωμία, όταν, από το 1996, διεκήρυσσε τις απόψεις του περί «πολιτικών και οικονομικών προσφύγων» και έβγαζε… σπυριά όταν άκουγε περί λαθρομεταναστών.
Είχε βαθειά στο μυαλό του ο άνθρωπος ριζωμένη την αντίληψη ότι πρέπει να αλλοιώσει το εθνικό πληθυσμιακό στοιχείο.
Και πώς αλλιώς θα το επετύγχανε αυτό;
Μόνον δια της μαζικής εισβολής λαθρομεταναστών, από κάθε σημείο του ορίζοντος. Οπότε, με την πάροδο των ετών, αυτοί θα ενομιμοποιούντο και φυσικά ο ίδιος ή κάποιος συνεχιστής του πανούργου αυτού σχεδίου του, θα τους απέδιδε και το δικαίωμα ψήφου.
Ο άξιος συνεχιστής του «έργου» αυτού δεν μπορούσε να είναι άλλος από τον κ. Γ. Παπανδρέου!..
Ο οποίος ως μη έχων καμμία σχέσι με τον αξιόλογο πατέρα του Ανδρέα Παπανδρέου και πλήρως υπακούων στα κελεύσματα των ηγητόρων της παγκοσμιοποιήσεως βάλθηκε από την ώρα που ανέλαβε την ηγεσία του Εθνους να το ξεχαρβαλώσει με κάθε τρόπο.
Πρώτη ενέργειά του αυτή της καταργήσεως των υπουργείων Μακεδονίας – Θράκης και Αιγαίου, δεύτερη να αποβάλλει τον χαρακτηρισμό «εθνικός», «εθνικά» ή «εθνικόν» από κάθε Δημόσια Υπηρεσία (παράδειγμα το Υπουργείο Παιδείας) αφού έτσι προσεδίδετο η έννοια του Ελληνικού Εθνους σε αυτήν (απορούμε πως ακόμη δεν άλλαξε και την ονομασία της Εθνικής Τραπέζης, ή ακόμη και του… Εθνικού Λαχείου), τρίτον να δώσει δικαίωμα ψήφου στους κάθε λογής αλλοδαπούς που κάποια στιγμή εισέβαλαν λαθραίως στην Ελλάδα.
Κοντά σε όλα τούτα, με το πρόσχημα της διοικητικής αναδιαρθρώσεως της χώρας έβαλε μπρος να την ξεχαρβαλώσει εντελώς με το περιβόητο σχέδιο «Καποδίστριας ΙΙ» ή, επί το αρχαιότερον, «Καλλικράτης», (παρά τις ιδεολογικές μας διαφορές με το ΚΚΕ, ειδικής μνείας χρήσει ο χαρακτηρισμός, επί τούτου, της κας Αλ. Παπαρήγα που είπε: Δεν πρόκειται για «Καλλικράτη» αλλά για «Καλιγούλα»!…).
Χωρίζει, λοιπόν, ο κ. Παπανδρέου την Ελλάδα σε 13 «δεσποτάτα» ή αν θέλετε μικρά κρατίδια, εκ των οποίων ο κάθε ένας «μικρός πρωθυπουργός» (επιτυχής ο, προ ημερών, σχετικός τίτλος της Ελευθεροτυπίας «13 μικροί πρωθυπουργοί») θα μπορεί να ασκεί και εξωτερική πολιτική και γιατί να μην μπορεί, αφού σε όλα τα άλλα (οικονομικά, κοινωνικά κλπ.) από την πρώτη κιόλας ημέρα, θα έχει το δικαίωμα τούτο.
Επί του θέματος μας, τώρα:
α) Ψήφος στους μετανάστες – κατ’ αρχήν λαθρομετανάστες – σημαίνει ΑΛΛΟΙΩΣΙ της βούλησης των Ελλήνων
β) Ψήφος στους συγκεκριμένους ανθρώπους σημαίνει παγκοσμιοποίησις της Ελλάδος
γ) Ψήφος στους συγκεκριμένους σημαίνει ότι είναι δυνατόν, (βαθμιαίως), να «αποκτήσουμε» μέχρι και Πρωθυπουργό από το Αφγανιστάν, το Κουρδιστάν, το Πακιστάν κλπ. Βεβαίως, ο κ. Παπανδρέου και οι υποτακτικοί του αρνούνται την τοιαύτη εξέλιξι, επί του παρόντος. Αργότερα, όμως, θα «επιτευχθεί» και αυτό.
δ) Ψήφος στους ξένους εισβολείς (…και τους αποκαλούμε έτσι, διότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ δεν προσεκλήθη από την Ελλάδα και ως λαθρομετανάστες προσήλθαν στα εδάφη μας) σημαίνει ότι είναι πιθανόν να αντικρύσουμε σε ανώτερα αξιώματα του δημοσίου βίου της χώρα και κάποιον ΠΡΑΚΤΟΡΑ ξένης δυνάμεως.
Το πρώτο, εν πάση περιπτώσει, βήμα γίνεται και εφ’ όσον …«πάνε καλά τα πράγματα» είναι πιθανότατο να δούμε στις εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση (τον Νοέμβριο) αντί π.χ. του Νικήτα Κακλαμάνη να εκλεγεί ο τάδε «Χασάν» και ο Νικήτας να εκλέγεται… κλητήρας.
Υπερβολικό; Περιμένετε και σιγά – σιγά θα το δούμε κι αυτό.
Σιγά – σιγά ωριμάζει το… φρούτο.
Και για να μην μειδιάσει ο αγαπητός Αναγνώστης ας αναλογισθεί τι έχει να γίνει σε περιοχές όπου το μουσουλμανικό στοιχείο αυξάνεται και πληθύνεται εν αντιθέσει με το Χριστιανικό – Ελληνικό που, λόγω της υπογεννητικότητος, φθίνει.
Ας πούμε στους νομούς της Θράκης.
Αυτά και… μη χειρότερα καθώς:
Ο μεν κ. Παπανδρέου και οι υποτακτικοί του παρατηρούν αενάως τις (ανύπαρκτες) αντιδράσεις των Ελλήνων, από την άλλη δε πλευρά ο κοσμάκης απορροφημένος στην μάχη της επιβιώσεως και την οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα, αφήνει την προαναφερθείσα καταιγίδα να πλησιάζει.
elora
Στην κόλαση των Σοβιετικών Γκούλαγκ...
-
Αν νομίζετε πως περνάτε δύσκολες εποχές και πως η εξαθλίωση κτυπά την πόρτα
σας, ρίξτε μια σύντομη ματιά στην κόλαση των Σοβιετικών Γκούλαγκ και
ξανασκε...
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤΕΛΛΑ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΓΚΡΑΒΑΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΝΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ- ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ (ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΜΕ ΔΙΔΑΧΗ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟΣΤΑΛΘΕΝΤΑ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ !!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΣΥΝΕΔΡΑΜΑΝ ΤΗΣ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗΣ ΝΟΣΦΙΣΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ-ΚΥΡΙΕΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ,ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ΑΥΤΑΡΧΙΚΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 3 ΚΑΙ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΑΤΥΠΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΟΧΛΟΚΡΑΤΩΝ.
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΝ ΣΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΕΞΟΥΣΙΩΝ,ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΥΧΕΙ(;) ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΡΗΤΟΡΙΑ ΝΕΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΑΛΒΑΝΑΡΑ
ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ-ΣΚΙΠΤΑΡΟΝΑΖΙΣΤΗ("ΑΛΒΑΝΟΕΘΝΙΚΙΑ").
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΟΥΝΤΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΧΛΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΛΛΟΕΘΝΩΝ "ΚΡΥΦΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ" ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΣΤΙΣ 22 ΓΕΝΑΡΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΘΗΝΩΝ.ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 3 ΚΑΙ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ "ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΕΣ" ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΕΙΣ.
ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ Η ΑΛΛΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ.ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Κάλεσμα δασκάλων από το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ η αρμονική συνύπαρξη στο σχολείο παιδιών Ελλήνων και μεταναστών αποτελεί ισχυρό ζητούμενο της ελληνικής κοινωνίας και πρόσταγμα της ελληνικής πολιτείας, στο Α' Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών δικάζεται στις 22 Ιανουαρίου 2010 η Στέλλα Πρωτονοταρίου, πρώην διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, με την κατηγορία ότι παραχώρησε τους χώρους του σχολείου για τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των αλλόγλωσσων μαθητών. Μαζί της δικάζεται και η δασκάλα η οποία δίδαξε τη μητρική γλώσσα στους μαθητές του σχολείου. Μάρτυρας κατηγορίας ο νυν διευθυντής του 132ου Δημοτικού Σχολείου κ. Γιουτλάκης.
Εμείς, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι οποίοι συναποφασίσαμε με την πρώην διευθύντρια τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που εφαρμόστηκαν στο 132ο Δημοτικό Σχολείο, καλούμε όλους και όλες εσάς που αγωνιζόσαστε καθημερινά για μια καλύτερη εκπαίδευση, να παρευρεθείτε την ημέρα της δίκης στο δικαστήριο για να βεβαιώσουμε με την παρουσία μας όχι μόνο την αμέριστη συμπαράστασή μας στην Στέλλα Πρωτονοταρίου αλλά και την πρόθεσή μας να αγωνιστούμε για έναν δικαιότερο κόσμο και ένα σχολείο που θα περιλαμβάνει ισότιμα όλους τους μαθητές και μαθήτριες μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με δεύτερη αναφορά του ίδιου προσώπου έχει σχηματιστεί δικογραφία και διεξάγεται προκαταρκτική εξέταση από την αστυνομία σε βάρος της Στέλλας Πρωτονοταρίου για δήθεν παράβαση καθήκοντος, επειδή μαζί μας εφάρμοσε προγράμματα διδασκαλίας της αλβανικής μητρικής γλώσσας και μαθήματα ελληνικών στους μετανάστες γονείς.
Δάσκαλοι που εργάστηκαν και εργάζονται στο 132ο Δημοτικό Σχολείο
Κορρέ Χρυσή Μακρυγιάννης Γεώργιος
Μάστορα Πολυξένη Παπαδοπούλου Ευρώπη
Βασιλάκου Παρασκευή Παυλοπούλου Ολυμπία
Βουλαλάς Κλεάνθης Τσιροπούλου Μαρία
Σκαρτσίλας Σωτήρης Ευθυμίου Τερέζα
Σταυροπούλου Ηλιάνα Γεμιδοπούλου Αικατερίνη
Χαραβιτσίδης Πέτρος Ταζοπούλου Στεργιανή
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΌΝΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ 132ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΊΜΕΝΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΕΛΛΑΣ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥ
ΠΡΩΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Στις 22 Ιανουαρίου 2010, η πρώην διευθύντρια του 132ου Δημ. Σχολείου Αθηνών, κα Στέλλα Πρωτονοταρίου, θα καθίσει στο εδώλιο, κατηγορούμενη για « χρήση αιθουσών του σχολείου για διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας σε μαθητές αλβανικής καταγωγής, χωρίς γραπτή άδεια από τη υπηρεσία». Συγκατηγορούμενή της είναι η (διορισμένη από την υπηρεσία) δασκάλα Αλβανικών και μάρτυρας κατηγορίας ο διάδοχός της στη διεύθυνση του σχολείου κος Εμ. Γιουτλάκης.
Το κατηγορητήριο εστιάζει στη διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας, απομονώνοντας τη συγκεκριμένη δράση από ένα ευρύτερο πλαίσιο δράσεων και πρακτικών που η κα Πρωτονοταρίου είχε συναποφασίσει με το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου, με στόχο την ομαλή ένταξη των μαθητών και των οικογενειών τους, την καταπολέμηση της μαθητικής διαρροής και τη συνοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας. Οι δράσεις αυτές είχαν εγκριθεί και χρηματοδοτηθεί στα πλαίσια του προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας και συνεχίστηκαν μετά το πέρας του προγράμματος σε εθελοντική βάση. Περιλάμβαναν, μεταξύ άλλων, διδασκαλία Ελληνικών σε μετανάστες γονείς, ώστε να μπορούν να βοηθούν τα παιδιά τους στα μαθήματα, αλλά και να επικοινωνούν καλύτερα με το σχολείο. Τα μαθήματα μητρικής γλώσσας (αλβανικής και αραβικής) αποσκοπούσαν , όπως ενημερωθήκαμε, στη βελτίωση της γλωσσικής ικανότητας των αλλοδαπών μαθητών και στην καλύτερη σχολική τους επίδοση, σύμφωνα με τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης ,αλλά και την πρακτική που εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Είναι αυτονόητο ότι τέτοιες πρωτοβουλίες επηρεάζουν θετικά το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού του σχολείου (και τους Έλληνες μαθητές), αφού αντισταθμίζονται τα ελλείμματα και ανεβαίνει το γνωστικό επίπεδο. Εξάλλου η επί της ουσίας διαπολιτισμική προσέγγιση στο χώρο του σχολείου εφοδιάζει τα παιδιά μας με αξίες, εμπειρίες και δεξιότητες πολύτιμες για την μετέπειτα ζωή τους.
Η επιλεκτική αναφορά στα μαθήματα Αλβανικών στοχεύει προφανώς στην πρόκληση εθνικιστικών αντανακλαστικών και στην απόδοση «ύποπτων» κινήτρων στην κα Πρωτονοταρίου και τους συναδέλφους της.
Ως γονείς του 132, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι το ήθος της κας Πρωτονοταρίου, την παιδαγωγική της ευαισθησία, την αποτελεσματικότητα με την οποία άσκησε επί σειρά ετών τα διευθυντικά της καθήκοντα. Στη διάρκεια της θητεία της, το σχολείο μας αναβαθμίστηκε, κέρδισε διακρίσεις και εύσημα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, ο σύλλογός μας αισθάνεται την ανάγκη και την ηθική υποχρέωση να ενώσει τη φωνή του με τους δεκάδες συλλόγους και φορείς που έχουν δηλώσει τη συμπαράστασή τους στις διωκόμενες εκπαιδευτικούς και να ζητήσει
- Να απαλλαχθούν από κάθε κατηγορία
- Να δικαιωθούν η κα Πρωτονοταρίου και οι δάσκαλοι του 132 για τις παιδαγωγικές τους επιλογές
- Να δοθεί ένα ηχηρό μήνυμα απόρριψης του σκοταδισμού και της ξενοφοβίας, ένα αισιόδοξο μήνυμα για την παιδεία και την κοινωνία του αύριο
Για το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
του 132ου Δημ. Σχολείου Αθηνών
Η πρόεδρος Η γραμματέας
Χατζηδιαμαντή Ελένη Παγουλάτου Ολυμπία
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_1_10_1110.php
Στην καθιερωμένη ομιλία για την 28 Οκτωβρίου 1940 στο Μαράσλειο Δημοτικό σχολείο Αθηνών, η δασκάλα της τρίτης τάξεως κ. Λέντζα εκφώνησε ένα λόγο γεμάτο πάθος εξυμνώντας την ηρωική μορφή του Αρη Βελουχιώτη που «ήταν ο φόβος και ο τρόμος των Φασιστόμουτρων». Μάλιστα τους μοίρασε και τον σχετικό λόγο σε φωτοτυπίες. Επίσης στην επέτειο των «ηρώων του πολυτεχνείου» εκφώνησε έταιρο λόγο εναντίων των «μπάτσων γουρουνιών δολοφόνων». Μετά όλοι μαζί,«δασκάλα» και μαθητές, τραγούδησαν τα «αντικάλαντα». Το θέμα δεν είναι τι έπραξε αυτή, αλλά τι έπραξαν οι γονείς των παιδιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα!!!!!