Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Στη μέθοδο της προστυχιάς καταφεύγουν οι εφιάλτες.!

"Όταν χρωστάς δεν είσαι ελεύθερος"
Αυτό δήλωσε ο εντολοδόχος εκτελεστής της υποταγής. Την κηδεμονία που έχει επιβληθεί στον ίδιο και στην κυβέρνηση παραδέχθηκε ενώπιον της ΚΟ ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου.
"...Ολοι καταλαβαίνουμε ότι, όταν χρωστάς, δεν είσαι ελεύθερος. Οταν χρωστάς, εξαρτάσαι από τους πιστωτές σου και είσαι αναγκασμένος να ακούς και αυτά που λένε. Είσαι αναγκασμένος να παρακολουθείς τις αγορές, πόσω μάλλον όταν οι ίδιες οι αγορές κάποια στιγμή έρχονται και λένε: “Δεν μπορείς πια να δανειστείς από εμάς” ..."
Επιμένει όμως να μην απαντά σε αμείλικτα ερωτήματα:

Του Κ. Κυριακόπουλου...

1. Ποιος είναι αυτός που χρωστά κύριε Παπακωνσταντίνου στους νταβατζήδες στους οποίους εσείς και ο υπόλοιπος θίασος των μαριονετών που "κυβερνά" εκχωρήσατε την εθνική μας κυριαρχία μαζί με την αξιοπρέπεια της χώρας;
Οι έλληνες πολίτες, ή οι πολιτικοί διαχειριστές που έχουν το θράσος να θέλουν να παραμένουν στο απυρόβλητο της κριτικής και της οργής των εργαζομένων;
2. Που χρησιμοποιήθηκαν τα δανεικά που κάποιοι χρωστούν κύριε Παπακωνσταντίνου;
Σε ποια αναπτυξιακή υποδομή επενδύθηκαν;
Ποιος καρπώθηκε τα ωφελήματά τους;
Οι Έλληνες και το κοινωνικό κεφάλαιο αυτής της χώρας ή τα λαμόγια που ψευδώς ορκίστηκαν ότι θα υπηρετούν το συμφέρον του τόπου;
3. Ποιους καταχραστές του δημόσιου πλούτου κατονομάσατε;
Ποιους τιμωρήσατε;
Ποιών την περιουσία δημεύσατε;
Ποιους απ αυτούς παραδώσατε στον Ελληνικό λαό να τους λυντσάρει;
4. Αν κάποιος χρωστά κύριε Παπακωνσταντίνου σημαίνει ότι δανείζεται. Κι αυτός που δανείζεται κατά κανόνα βάζει και υποθήκη κάποιο περιουσιακό του στοιχείο. Εγώ προσωπικά δε θυμάμαι να υποθήκευσα σε κανέναν δανειστή ούτε το σπίτι μου, ούτε το μεροκάματό μου, ούτε το μέλλον των παιδιών μου ούτε πολύ περισσότερο την ίδια την πατρίδα μου.
Εσείς υποθηκεύσατε την προσωπική σας περιουσία κύριε Παπακωνσταντίνου;
Και αν ναι, …τότε πληρώστε εσείς τους δανειστές κύριε Παπακωνσταντίνου.
Γιατί σε μένα αυτά τα λαμόγια στα οποία καταφύγατε να δανειστείτε, δε μου έδωσαν ούτε ένα ευρώ. Επομένως τίποτε δε τους χρωστώ και τίποτε δικό μου δεν έχω υποθηκεύσει για πάρτη τους.
Μήπως με εξαπατήσατε εν αγνοία μου κύριε Παπακωνσταντίνου και πλαστογραφήσατε την υπογραφή μου βάζοντας υποθήκη το μέλλον μου;
5. Αυτός που δανείζεται με επιτόκια πιστωτικής κάρτας κύριε Παπακωνσταντίνου ή μαλάκας είναι, ή έχει ένα ιδιαιτέρως φιλόδοξο σχέδιο επένδυσης των δανεικών, προκειμένου να του αποδώσουν πολλαπλάσια και να βγει έτσι ωφελημένος από το δανεισμό.
Το δικό σας φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο ποιο ακριβώς ήταν κύριε Παπακωνσταντίνου;
Διότι εγώ μαλάκας δεν είμαι για να με καταστήσετε με το έτσι θέλω συνυπεύθυνο στο έγκλημα.
Από πού κι ως που λοιπόν θα με καταστήσετε συνυπεύθυνο κύριε Παπακωνσταντίνου όταν εσείς δανειστήκατε, εσείς τζογάρατε, εσείς κακοδιαχειριστήκατε, εσείς δεν υπολογίσατε ως οφείλατε το κόστος του χρήματος, και εν τέλει εσείς χάσατε και τα δανεικά και τα αυγά και τα καλάθια;
Δεν έχω κανένα λόγο λοιπόν να αισθάνομαι ανελεύθερος κύριε Παπακωνσταντίνου.
Δεν δανείστηκα…
Δεν χρωστάω…
Δεν δικαιούστε να με αναγκάσετε να πληρώσω υποθηκεύοντας το μέλλον μου τη λαμογιά και την ανικανότητα άλλων.
Αν κάποιος οφείλει στους δανειστές, αυτός είστε εσείς που υπογράψατε και εκταμιεύσατε τα χρήματα και όχι εγώ.
Εσείς και οι άλλοι τριακόσιοι που δεν απαίτησαν να σας κρεμάσουν.
Ενας τρόπος λοιπόν υπάρχει για να ξοφλήσετε.
Βγάλτε στο σφυρί την προσωπική σας περιουσία…
Βγάλτε στο σφυρί τα χρεοκοπημένα σας κόμματα για να ξοφλήσετε τους νταβατζήδες. Είναι τα μόνα πράγματα που δικαιούστε να κάνετε κουμάντο.
Κανένα δικαίωμα δεν έχετε πάνω στον Ελληνικό λαό που με τις πολιτικές σας καταδικάσατε στη φτώχεια, τη δυστυχία και την ανέχεια.
Έχετε μόνο μια υποχρέωση.
Να του δώσετε την ικανοποίηση να σας δει να αυτοκτονείτε μόνοι σας στο Σύνταγμα για όλα όσα του κάνατε, πριν τον αναγκάσει η οργή του να σας αυτοκτονήσει αυτός.

1 comments:

  1. Ηλεκτρο ΠΑ-ΣΟΚ 3ετίας με αυξήσεις έως 105,7%!

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!

    ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΙΟ ΦΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΩΝ!!

    ΖΗΤΩ Η ΗΛΕΚΤΡΟΠΑ-ΣΟΚ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!


    "Σε ηλεκτροσόκ διαρκείας με αυξήσεις στο ρεύμα έως και 105,7% θα υποβληθούν από φέτος και για μία τριετία τουλάχιστον οι καταναλωτές.

    Το οικιακό τιμολόγιο για κατανάλωση έως 800 κιλοβατώρες θα αυξηθεί κατά 105,7%

    Αντίθετα, φθηνότερο ρεύμα θα πληρώνουν όσοι έχουν υψηλές καταναλώσεις, π.χ. πάνω από 4.400 Kwh. Τα τιμολόγια θα φθηνύνουν κατά 31,4%, από 3.001 - 4.400 Kwh κατά 21,4% "


    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&pubid=11443032

    ΑπάντησηΔιαγραφή