Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

ΚΤΕΛ Ιωαννίνων: Η θέση της "Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης Ιωαννίνων"

Πατήστε για μεγέθυνση
Πότε θα απαλλαγούμε απ' τη γάγγραινα της ενασχόλησης μας με τα ίδια και τα ίδια;
Μονόδρομος η πρόταση για τη μεταφορά του, στο Βοϊδολείβαδο, με ανταλλαγή εκτάσεων.
Πριν ένα χρόνο περίπου είχαμε ζητήσει, με ανοιχτή – δημόσια - επιστολή μας, απ' τον Δήμαρχο της πόλης να προχωρήσει στην τροποποίηση του σχεδίου πόλης, έτσι ώστε οι εκτάσεις – οικόπεδα, στα οποία βρίσκονταν οι δύο σταθμοί του ΚΤΕΛ, να μετατραπούν σε χώρους πρασίνου, γιατί οι αντίστοιχες περιοχές της πόλης είναι αρκετά υποβαθμισμένες. Να περιέλθουν κατά κάποιον τρόπο οι εκτάσεις αυτές στην πόλη.
Πρόκειται για το "ΚΤΕΛ της Καλούτσιανης", στην οδό Μπιζανίου, και το "ΚΤΕΛ στην Αγροτική τράπεζα", στην οδό Ζωσιμαδών.
Σε αντάλλαγμα της τροποποίησης αυτής, ο Δήμος Ιωαννιτών, να μεταβιβάσει, στο ΚΤΕΛ, ίσης αξίας έκταση στο Βοϊδολείβαδο, στο Σταυράκι, για να κατασκευασθεί ένας μοντέρνος, ευρύχωρος, με όλες τις ανέσεις και τις μελλοντικές προβλέψεις, ένας υπερσύγχρονος σταθμός λεωφορείων, γιατί εκεί είναι η σωστή θέση, όχι μόνον επειδή εκεί χωροθετείται από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σχ), αλλά γιατί είναι ηλίου φαεινότερον ότι η θέση αυτή βολεύει από όλες τις απόψεις, αποτελεί θέση ισοδύναμα εξυπηρετική για όλη την πόλη, όπως μάλιστα αυτή επεκτάθηκε και όπως αυτή "λειτοργεί", γιατί βρίσκεται "επάνω" στην παράκαμψη της πόλης και βολεύει από κυκλοφοριακής απόψεως την εξυπηρέτηση των χωριών του Νομού Ιωαννίνων και δεν επιβαρύνει, ιδιαίτερα, καμμία περιοχή της πόλης, ενώ έχει άμεση πρόσβαση στην Εγνατία οδό και στην Ιόνια οδό (όταν αυτή ολοκληρωθεί).
Αν αυτή, η μόνη σωστή για σήμερα και για τα επόμενα χρόνια θέση, συσχετισθεί με την δρομολογηθείσα ήδη προέκταση της Κενάν Μεσαρέ (εσωτερικού δακτυλίου της πόλης) και την αναβάθμιση της υπάρχουσας σήμερα σύνδεσης του Βοϊδολείβαδου με το κέντρο της πόλης μέσω της οδού Άρη Βελουχιώτη και της προέκτασης της, τότε μπορεί σε μικρό χρονικό διάστημα (προτού λήξει μάλιστα η θητεία της σημερινής Δημοτικής Αρχής) να ολοκληρωθούν, με τη μορφή του κατεπείγοντος, τα έργα αυτά.
Και έως τότε μπορεί να παραμείνει, βεβαίως, σε λειτουργία ο νέος (και περιπετειώδης) σταθμός του ΚΤΕΛ στη λεωφόρο Παπανδρέου.
Η πρόταση μας αυτή είναι ρεαλιστική, είναι άμεσα εφαρμόσιμη, είναι επωφελής για το κοινωνικό σύνολο, συνιστά γερή και αποτελεσματική ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και του λεκανοπεδίου και ωφελεί, προφανώς, το ΚΤΕΛ με την ανταλλαγή ίσης αξίας έκτασης οικοπέδου στο Βοϊδολείβαδο με τα οικόπεδα στη Ζωσιμαδών και στην Καλούτσανη, περιοχές που αναβαθμίζονται υπέρ των κατοίκων των και δημιουργούν μιά τράπεζα γης της πόλης για την αντιμετώπιση των οξυμένων προβλημάτων της.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Bookmark and Share

1 comments:

  1. Αχ, κάποιοι έχουν άποψη αλλά δεν ξέρουν! τότε γιατί δεν ρωτούν ? το ΚΤΕΛ διαθέτει ΗΔΗ εδώ και πάρα πολλά χρόνια ιδιόκτητο οικόπεδο 10 στρεμμάτων στο Σταυράκι ... τώρα γιατί πήγαν στην Παπανδρέου ? είναι ένα ερώτημα που δημιουργεί πολλές υποψίες για πολλά...αλλά ας το ψάξουν οι ίδιοι οι μέτοχοι αυτούς αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή