Κατά τη συζήτηση στη Βουλή, αναφορικά με την επίσημη ελληνική στάση απέναντι στις ΝΑΤΟϊκές επιχειρήσεις στη Λιβύη, αποκαλύφθηκε για μια ακόμη φορά αυτό που συμβαίνει κάθε μέρα στο Αρχιπέλαγος:
Ότι το "βαθύ τουρκικό κράτος" -τόσο το κεμαλικό όσο και το ισλαμικό- περιφρονώντας το Διεθνές Δίκαιο και την Αθήνα, εφαρμόζει βήμα προς βήμα ένα μακρόπνοο Σχέδιο αμφισβήτησης της ελληνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο και δημιουργεί, διεθνώς, τετελεσμένα υπέρ των παράνομων διεκδικήσεών του…
Αυτό πράττει, άλλωστε, η Αγκυρα από το 1973 και ύστερα, διότι έχει διαπιστώσει (εκατοντάδες φορές στην πράξη) ότι η τακτική αυτή των συνεχών οχλήσεων και των συνεχών αμφισβητήσεων, ενισχυμένη πολλάκις και με απειλές και με ακραίες προκλήσεις, αποτελεί μια γόνιμη τακτική για τα συμφέροντά της.
Διότι η Αθήνα ή δεν απαντά ή απαντά χλιαρά και αφού έχουν δημιουργηθεί διεθνώς οι εντυπώσεις και η Αγκυρα έχει κερδίσει τη μάχη των εντυπώσεων.
Αυτό έπραξε και τώρα η Αγκυρα με το ιταλικό ερευνητικό σκάφος EXPLORA, το οποίο ποντίζει καλώδια από το Τελ – Αβίβ μέχρι το Μπάρι. Το σκάφος ζήτησε την άδεια από τις ελληνικές Αρχές προκειμένου να ποντίσει καλώδια νοτίως της Κάσου, οι Τούρκοι όμως αξίωσαν να ζητηθεί και από αυτούς άδεια, διότι δεν αναγνωρίζουν την ύπαρξη ελληνικής υφαλοκρηπίδας και ελληνικής ΑΟΖ στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο, δηλαδή στα Δωδεκάνησα – από Καστελόριζο μέχρι Κάσο και Ανατολική Κρήτη!
Διότι, βεβαίως, ανάμεσα στην Κάσο και τις Μικρασιατικές Ακτές μεσολαβούν η Κάρπαθος, η Ρόδος και άλλα ελληνικά νησιά και διότι η απόσταση Κάσος – Ακτές Τουρκίας ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα!
Και όμως: Η Αγκυρα αξίωσε και υποχρέωσε το ιταλικό σκάφος να ζητήσει και να λάβει και την άδειά της!
Με δεδομένη αυτή την προκλητικότητα και στρεψοδικία της Τουρκίας, τι, τάχα, συζητούν οι εμπειρογνώμονες και οι άλλοι Ελληνες και Τούρκοι ειδικοί και διπλωμάτες για το Αιγαίο; Αν έχουν ή δεν έχουν υφαλοκρηπίδα τα νησιά; Αν έχουν ή δεν έχουν η Κρήτη και τα Δωδεκάνησα ΑΟΖ; Αν μπορούν ή δεν μπορούν ελληνικά πολεμικά σκάφη να πετούν προς τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου;
Κάποιοι, μάλιστα, άρχισαν να κάνουν περίεργους (αλλά εύλογους) παραλληλισμούς. Και να λένε: "Το Απριλιανό πραξικόπημα έγινε, προκειμένου να λυθεί –όπως λύθηκε- το κυπριακό προς όφελος της Τουρκίας και των ΗΠΑ".
Και αντιπαραβάλλουν: "Πολύ φοβόμαστε ότι η οικογένεια Παπανδρέου, με την πολιτική που ασκεί, προωθήθηκε μόνο και μόνο προκειμένου να «λύσει» το πρόβλημα του Αιγαίου - κατά τις επιθυμίες της Αγκυρας κα της Ουάσιγκτον…".
Δεν υιοθετούμε, φυσικά, την άποψη αυτή. Απλώς, τη μεταφέρουμε, προκειμένου να υπογραμμίσουμε ότι είναι ακατανόητη η πολιτική και η τακτική της Αθήνας και ειδικά της σημερινής κυβέρνησης, απέναντι στις συνεχείς τουρκικές προκλήσεις.
Και έχει δίκιο ο λαός να βάζει στο μυαλό του τα χειρότερα, διότι έχει καεί!
Χρήστος Θεοχαράτος
Ότι το "βαθύ τουρκικό κράτος" -τόσο το κεμαλικό όσο και το ισλαμικό- περιφρονώντας το Διεθνές Δίκαιο και την Αθήνα, εφαρμόζει βήμα προς βήμα ένα μακρόπνοο Σχέδιο αμφισβήτησης της ελληνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο και δημιουργεί, διεθνώς, τετελεσμένα υπέρ των παράνομων διεκδικήσεών του…
Αυτό πράττει, άλλωστε, η Αγκυρα από το 1973 και ύστερα, διότι έχει διαπιστώσει (εκατοντάδες φορές στην πράξη) ότι η τακτική αυτή των συνεχών οχλήσεων και των συνεχών αμφισβητήσεων, ενισχυμένη πολλάκις και με απειλές και με ακραίες προκλήσεις, αποτελεί μια γόνιμη τακτική για τα συμφέροντά της.
Διότι η Αθήνα ή δεν απαντά ή απαντά χλιαρά και αφού έχουν δημιουργηθεί διεθνώς οι εντυπώσεις και η Αγκυρα έχει κερδίσει τη μάχη των εντυπώσεων.
Αυτό έπραξε και τώρα η Αγκυρα με το ιταλικό ερευνητικό σκάφος EXPLORA, το οποίο ποντίζει καλώδια από το Τελ – Αβίβ μέχρι το Μπάρι. Το σκάφος ζήτησε την άδεια από τις ελληνικές Αρχές προκειμένου να ποντίσει καλώδια νοτίως της Κάσου, οι Τούρκοι όμως αξίωσαν να ζητηθεί και από αυτούς άδεια, διότι δεν αναγνωρίζουν την ύπαρξη ελληνικής υφαλοκρηπίδας και ελληνικής ΑΟΖ στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο, δηλαδή στα Δωδεκάνησα – από Καστελόριζο μέχρι Κάσο και Ανατολική Κρήτη!
Διότι, βεβαίως, ανάμεσα στην Κάσο και τις Μικρασιατικές Ακτές μεσολαβούν η Κάρπαθος, η Ρόδος και άλλα ελληνικά νησιά και διότι η απόσταση Κάσος – Ακτές Τουρκίας ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα!
Και όμως: Η Αγκυρα αξίωσε και υποχρέωσε το ιταλικό σκάφος να ζητήσει και να λάβει και την άδειά της!
Με δεδομένη αυτή την προκλητικότητα και στρεψοδικία της Τουρκίας, τι, τάχα, συζητούν οι εμπειρογνώμονες και οι άλλοι Ελληνες και Τούρκοι ειδικοί και διπλωμάτες για το Αιγαίο; Αν έχουν ή δεν έχουν υφαλοκρηπίδα τα νησιά; Αν έχουν ή δεν έχουν η Κρήτη και τα Δωδεκάνησα ΑΟΖ; Αν μπορούν ή δεν μπορούν ελληνικά πολεμικά σκάφη να πετούν προς τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου;
Κάποιοι, μάλιστα, άρχισαν να κάνουν περίεργους (αλλά εύλογους) παραλληλισμούς. Και να λένε: "Το Απριλιανό πραξικόπημα έγινε, προκειμένου να λυθεί –όπως λύθηκε- το κυπριακό προς όφελος της Τουρκίας και των ΗΠΑ".
Και αντιπαραβάλλουν: "Πολύ φοβόμαστε ότι η οικογένεια Παπανδρέου, με την πολιτική που ασκεί, προωθήθηκε μόνο και μόνο προκειμένου να «λύσει» το πρόβλημα του Αιγαίου - κατά τις επιθυμίες της Αγκυρας κα της Ουάσιγκτον…".
Δεν υιοθετούμε, φυσικά, την άποψη αυτή. Απλώς, τη μεταφέρουμε, προκειμένου να υπογραμμίσουμε ότι είναι ακατανόητη η πολιτική και η τακτική της Αθήνας και ειδικά της σημερινής κυβέρνησης, απέναντι στις συνεχείς τουρκικές προκλήσεις.
Και έχει δίκιο ο λαός να βάζει στο μυαλό του τα χειρότερα, διότι έχει καεί!
Χρήστος Θεοχαράτος
Δεν ειναι μονο ο παπανδρεου ειναι και οι αλλοι που ηγουνται κομματων και δεν πραττουν το καθηκον τους!Συνεπως ολο το πολιτικο συστημα ειναι επικινδυνο για την ακεραιοτητα της χωρας!
ΑπάντησηΔιαγραφή