Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Κάπου μεταξύ παπα - Ηλία και Ιάσωνα.

Με αφορμή την ανάρτηση από το ιστολόγιό μας και με τον τίτλο: Η "ιερωμένη" σταλινική ...διακονία.!* λάβαμε το παρακάτω mail από φίλο αναγνώστη, το οποίο παραθέτουμε αυτούσιο και χωρίς καμία δική μας παρέμβαση ή προσθήκη.
______________
Φίλε  Γιαννιώτη
Θα ήθελα να "παρέμβω" στο ..debate
μεταξύ παπα - Ηλία και Ιάσωνα.

Να μπώ λίγο στην συζήτηση; ...
Αν καί αδόκιμος, απάιδευτος στον τρόπο της θεωρητικής σκέψης σας, -σπούδασα γιατρός, την διάγνωση την κάνεις κάτω από την πίεση του χρόνου με μια σειρά πρακτικών συλλογισμών, χωρίς μακρυγορίες και θεωρητικά "αν".. , - κάπου θυμάμαι πρίν χρόνια τον παπα-Υφαντή σε μια κλινική του Αγρινίου, θαύμασα το βλέμμα του, την ζωή και φλόγα  που εξέπεμπε... Κι ακόμα είχα την εμπειρια από τα 18 μου ταυτόχρονα με το Πανεπιστήμιο, της φοίτησης σε μια Στρατιωτική Σχολή επί "7ετίας" ή " χούντας" όπως θέλετε πέστε το.
Κατ΄αρχήν, φυσικά κομμουνιστής με την όλη της ιδεολογική έννοια δεν μπορεί να είναι ο παπα - Ηλίας, σαν ιερέας, και ξερει τι εννοώ. Συμετέχει στα μυστήρια της ορθοδόξου εκκλησίας κτλ.
Συγχωρέστε μου την ...απλοϊκότητα, αλλά ο καθένας σας, ο παπα-Ηλίας και ο Ιάσωνας, μιλάει από την δική του σκοπιά, με την οποία βλέπει το ίδιο θέμα.  Ο Ιάσωνας από την μια πλευρά, απλοποιεί την θέση τοποθέτησης του παπα- Ηλία, τον ...δαιμονοποιέι, ενώ ο παπα- Ηλίας, ρεαλιστικά λέει την πραγματικότητα: κι ο αστυνομικός είναι άνθρωπος, διχάζεται κι αυτός, προβληματίζεται, ταλαιπωρείται, ναι... "κτυπάς τούς μικροαπατεώνες και να κάθεσαι προσοχή στούς μεγαλοαπατεώνες" κατά βάθος έτσι δεν είναι ;
Μπορεί να συμφωνώ μαζί σου φίλε Ιάσωνα για τούς κομμουνιστές, Περισσό μεριά με ξεπερασμένη Σταλινική νοοτροπία και να με ...τρελλαίνει η Παπαρήγα, ή και με τούς παληότερους, - ναι Μελιγαλά μεριά, - αλήθεια δεν είναι ;, αλλά ο παπα-Υφαντής μιλάει και για το κεφάλαιο, για την άλλη πλευρά του κομμουνισμού, - τι ειρωνία όμως διαφέρουν  μόνο το προσωπείο, κατα βάθος εχουν τούς ίδιους στόχους...
ΑΛΛΑ, φίλοι μου  είμαστε στην φάση αυτή σε πλήρη αδιέξοδο σαν κράτος, σαν λαός συνολικά και προσωπικά.  Εχετε συνειδητοποιείσει πού βρισκόμαστε;  Κράτος "δικτατορίας", κυριολεκτικά και πολύ πιό δύσκολα, - σκόπιμα ή όχι μόνο ο Σαμαράς πήγε να το παίξει ...αντιστασιακός έξω και σχεδόν του ήλθε η Ευρώπη στο κεφάλι, - καντε την σύγκριση με την στρατιά των αντιστασιακών επί "χουντας" που τούς τάιζαν στην Ευρώπη, Παπανδρέου, κτλ, κτλ, έκαναν καριέρα οι άνθρωποι, έγραψαν βιογραφικό. Εφαλτήριο για υπουργικούς και ...πρωθυπουργικούς θώκους !
Οι αστυνομικοί τώρα πρέπει να καταλάβουν. Ο Ελληνας διαμαρτύρεται για τον γολγοθά του, διαισθάνεται ότι πουλιέται η πατρίδα του, καταλαβαίνει το θέατρο που παίζεται στο πολιτικό σκηνικό, όλη αυτή η κατάσταση τον έκανε ξαφνικά να σκεφτεί σαν Ελληνας, Ελληνικά. Κατέβηκα Ελλάδα, γιατί ζώ έξω, πρό ημερών και Κυριακή πήγα στην πλατεία Συντάγματος. Θαύμασα τον απλό Ελληνα, πέρα από κόμματικές αγγυλώσεις και κουτοπονηρίες μικροσυμφερόντων.. Μετά από πολύ καιρό υπερήφανος κατέβηκε να διαμαρτυρηθεί, "δεν πάει πια", ενωμένος, αλλά και αισιόδοξος, "η Ελλάδα πρέπει να ζήσει", "μάθαμε να ζούμε ελεύθεροι" .. Ενα βήμα παραπέρα, αν αυτός ο κόσμος έμπαινε στην βουλή, την στιγμή εκείνη, όλα, ΟΛΑ θα άλαζαν, ή τουλάχιστον θα σταμάταγε η καινούργια Αλωση της Ελλάδας...
Αλλά, φίλε μου Ιάσωνα, η περιοχή βρίσκονταν υπό Στρατιωτική κατοχή! Χιλιάδες οπλισμένοι σαν αστακοί αστυνομικοί, είχαν περιζώσει την βουλή, κι έριχναν, τα  - παράνομα, δακρυγόνα πάνω σε όλους.. γυναικες ηλικιωμένους και παιδιά, - το είδα με τα μάτια μου... Εκτελούσαν "εντολές ; " δηλ. αυτό τους ..αθωώνει; κι αν τους δώσουν αύριο εντολή να πυροβολίσουν τους διαδηλωτές, θα υπακούσουν; Ενοιωσα, - εγώ, με 28 χρόνια αξιωματικός στον στρατό, ότι βρίσκομαι υπό Στρατιωτική κατοχή. Αυτό, πέρα από ..ηλικίες, αναπτύσει ένα μίσος ενάντια στο κράτος, σε κάνει .."αναρχικό ", σου έρχεται να κάψεις το κάθε τι εκεί...
Πέστε με ακραίο, ή αφελή, αλλά χρειάζεται μια νεα αρχή, σαν κράτος, σαν πολιτικό σύστημα, σαν λαός. Ολοι κατά βάθος λέμε "να καεί η βουλή" ή μόνη ..ελπίδα να φύγουν όλοι αυτοί!  Αυτό ίσως πρέπει να γίνει, άλλωστε το κτήριο της Βουλής ... είναι και εκτός εποχής, τουλάχιστον ..αρχιτεκτονικά.  Χρειάζεται γιαυτό να γίνει αιματοχυσία; Οι περισσότεροι αστυνομικοί εκέι στην πλατεία συντάγματος ήταν νεαρά και άπειρα παιδιά, θα τα βάλλουν να σκοτωθούν με τον κόσμο; και μετά θα κατεβάσουν τον στρατό;, - το είπε ο Πάγκαλος στο πλαίσιο της αρχόμενης εγκεφαλικής του ατροφίας λόγω ηλικίας... του ξέφυγε του ανθρώπου...
Ας αφήσουμε λοιπόν τίς θεωρίες, είναι μια ευκαιρία οι φωνές διαφορετικών ανθρώπων όπως ο Ιάσωνας , - δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, και ο  παπα - Ηλίας, να ενώσουν τίς φωνές τους, κι οι αγωνιστές του 21, ..τρώγονταν, αλλά μπροστά στον κίνδυνο του κατακτητή σταματάγαν τίς διαφωνίες και παίρναν τα όπλα !
Αντε μπράβο !
ΝΚ    
_______________________ 
* Για λόγους δεοντολογίας, οφείλουμε να ενημερώσουμε τους φίλους αναγνώστες μας, κι' αυτό προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως εκ του Πατρός Ηλία, ότι ο τίτλος της επίμαχης ανάρτησης (Η "ιερωμένη" σταλινική ...διακονία.!), ΔΕΝ ανήκει στον κ. Ιάσωνα, αλλά στον διαχειριστή του ιστολογίου, κι' αυτό ως υποκειμενικά συμπερασματικό του περιεχομένου της, καθόσον πολλοί φίλοι αναγνώστες, εκ παραδρομής προφανώς, αποστέλλουν χωρίς τίτλο τα υπό δημοσίευση κείμενά τους. 
gianniotis
Bookmark and Share     

18 comments:

  1. ΠΛΗΡΩΝΕ ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΥΣ ΣΟΥΡΟΥΚΛΕΜΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟΥΣ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΝΤΕΣ ΑΜΟΙΒΟΥΝ....

    Ξένοι μεταφραστές και ψυχολόγοι στην αστυνομία με 5.000 ευρώ μισθό!



    Την ώρα που ο ελληνικός λαός στενάζει υπό το βάρος των αβάσταχτων οικονομικών περικοπών σε μισθούς και συντάξεις και η ανεργία των Ελλήνων χτυπάει «κόκκινο», έρχεται άλλο ένα δείγμα της εμπαικτικής και περιφρονητικής συμπεριφοράς των πολιτικάντηδων και της ΕΛ.ΑΣ. Τα όσα διαβάσετε χρειάζονται ατσάλινα νεύρα, γι’ αυτό προσοχή. Τα νέα αφορούν τους νεοπροσληφθέντες αλλοδαπούς διερμηνείς αλλά και τους κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους στην ΕΛ.ΑΣ, οι οποίοι υπέγραψαν χρυσές συμβάσεις, προκειμένου να εργάζονται στους Ειδικούς Χώρους Παραμονής Αλλοδαπών (ΕΧΠΑ) για να μεταφράζουν διάφορα έγγραφα και να συνεισφέρουν στην ψυχική υγεία των λαθρομεταναστών

    (γιατί οι Έλληνες-θύματα των λαθρομεταναστών δεν έχουν ανάγκη!).

    Ακούστε και το πλέον εξοργιστικό: οι υπογεγραμμένες εργασιακές συμβάσεις αναφέρουν ότι οι αλλοδαποί μεταφραστές θα λάβουν για το διάστημα από τις 13 Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου 2011, το ποσό των 10.000 ευρώ. Δηλαδή, σχεδόν 5.000 ευρώ το μήνα! Δηλαδή οι είκοσι εφτά διερμηνείς προσελήφθησαν για δύο μήνες με μισθό 5.000 ευρώ ανά μήνα, αντί 2.500 ευρώ το μήνα για ένα εξάμηνο!

    Ερωτούμε, λοιπόν, εμείς οι αδαείς:

    Αφού η απόφαση της 15-12-2010 των υπουργών Εσωτερικών και ΠροΠο, κκ. Ραγκούση και Παπουτσή, αναφέρει ότι το χρονικό διάστημα εντός του οποίου θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το έργο – και το οποίο στοιχίζει συνολικά 450.000 (!!) ευρώ και συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ και τον κρατικό προϋπολογισμό– ορίζεται στους έξι μήνες, τους υπόλοιπους τέσσερις μήνες ποιοι θα καλύψουν τις εν λόγω ανάγκες και που θα βρεθούν τα χρήματα για την αμοιβή αυτών; θα προκηρυχθούν νέες θέσεις για τους αλλοδαπούς φίλους σας και με τις ίδιες υψηλές αποδοχές; ή μήπως ήδη έχουν βρεθεί οι εκλεκτοί αλλοδαποί υποψήφιοι και θα προσληφθούν άμεσα; και γιατί δεν επελέγησαν μεταφραστές που ήδη υπάρχουν στη λίστα των πραγματογνωμόνων της Εισαγγελίας και προφανώς, θα κόστιζαν πολύ λιγότερο;

    Αλλά τα ωραία νέα δεν σταματούν εδώ: επειδή ως φιλολαθρομεταναστευτική… χώρα φροντίζουμε πάνω από όλους τους λαθρο-επισκέπτες μας και αφήνουμε στην τύχη του τον ιθαγενή… λαουτζίκο, σας πληροφορούμε ότι προσελήφθησαν 54 κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι στη Διεύθυνση Αλλοδαπών, για την παροχή…. «ψυχολογικής υποστήριξης σε παρανόμως εισερχόμενους αλλοδαπούς που κρατούνται σε Ειδικούς Χώρους Παραμονής Αλλοδαπών ή σε οποιονδήποτε άλλο χώρο κράτησης της ΕΛ.ΑΣ». Το δε ποσό που θα δαπανηθεί, βάσει της Κοινής ΥπουργικήςΑπόφασης; Ένα εκατομμύριο ευρώ!

    http://ellinopsychos.blogspot.com/2011/06/5000.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε 12.00 μμ.

    Αν παρακολουθείς το ιστολόγιο θα πρέπει είδες ότι σχετική με το σχόλιό σου ανάρτηση ανέβηκε εδώ:

    http://gianniotis.blogspot.com/2011/06/1.html

    Γι' αυτό σε παρακαλώ, μην ρίχνεις άσχετα σχόλια όπου ...βρεις.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ????
    ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑ ΗΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ????? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΠΛΟΚ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ. ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΠΑΠΑΗΛΙΑ. ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ. ΑΦΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΝΙΧΡΟ ΨΩΡΟΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ. Ο ΑΝΘΩΠΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΤΆΛΗΨΗ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΝΩ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΕΛΕΓΑΝ ...ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΠΑΡΑΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΡΙΖΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ.
    ΑΛΕΞ. ΑΠΟ ΑΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Αγαπητε κ ε Ν.Κ αυτή τη στιγμη που μιλαμε εχουμε ηδη τρεις ι τραυματιες των 800 ευρω αστυνομικους καμενους από μολοτωφ με ανοιγμενα κεφαλια από «συμβολικες»ριψεις μαρμαρων,,

    Βεβαιως οι στυνομικοι που αυτή τη στιγμη ουσιαστικα και κυριολεκτικα είναι οι μονοι που υπερασπιζονται με αυτοθυσια την εννοια της Δημοκρατιας στην Ελλαδα, ενώ απο τους προοδευτικους και τους μεταμφιεσμενους ψευτοπαπαδες θεωρουνται αναλωσιμα ¨γουρουνια»...

    Ειδικως από τον αυτοαποκαλουμενο Παπα Ηλια δεν εχω διαβασει ποτε εστω και ένα κειμενο που να υπερασπιζεται τους αστυνομικους στην βια που δεχονται από τον κάθε ανωμαλο που του φταιει πανατ η κοινωνια .

    2. Όταν διαβασα το κειμενο σας κε ΝΚ διερωτηθηηκα: Είναι δυνατν ενας αξιωματικός να θετει τετοια ερωτηματα? Δηλαδη οι αστυνομικοι που λαμβάνουν μια διαταγη πρεπει κατά την γνωμη σας να κανουν» γενικια συνελευσι» και να εξετασουν αν πρεπει να την εφαρμοσουν ή όχι!!! Σας πληροφορω ότι ουτε οι «κομμουνσιρτες που ειναι οι «πραγματικοι» δημοκρατες εν Ελλαδισταν κατά την αποψι των ομοιδεατων του Ππα Ηλια δεν αποφασιζουν με γενικια συνελευσι.. Κε ΝΚ

    3. Εκει όμως που προς στιγμην παραγματικως αμφεβαλα για την ιδιοτητα σας αλλα και για την μορφωσι σας ηταν στο περι πυρπολησεως της Βουλης,.Ναι θα συμφωνησω με ολους ότι οι πολιτικοι μας, το κοινοβουκλιο εχει φτασει στο εσχατο σημειο καταπτω σεως,,Ποιο είναι το δικο μας καθηκον κε ΝΚ ΑΝ πιστευουμε στην ελευθερια κ αι την δημοκραττια ? Ν α καταστρεψουμε το κοινοβουλιο, όπως μα ς καθοδηγουνοι σταλινικοι κουμμουνιστες και τα παπαγαλακια τους ή να το αναμορφωσουμε?

    Οι συναδελφοι μηχανικοι κΑΛΩς γνωριζουν προτου ανατιναξουν την γεφυρα εχουν προνοησει και εχουν αναγειερει μια καινουργια ώστε η ελευεθερα διαΒΑΣΙς ( η δημοκρατια) να υφισταται ,,Εμει θα την γκρεμισουμε ώστε να μεινουμε στο κενο..?

    4. Περι Παπα Ηλια.

    Αρκει καποις να περιηγηθη το ιστολογιο του,Ένας απυλωτος λογος μισους,,Κατά κατα της πολιτειας , κατά ης αστυνοαμιας κατά της ελευθεριας πλην των φιλων του των κουνκουλοφορων.. Ας τους καταδικαση εστω μια φορα για ναα ποδειξη ότι δεν είναι φερεφωνο τους...

    5. Ο David Horowitz στο τελευταίο του -κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα στην Αμερική- βιβλίο με τίτλο, «Κατηχησις - Ο Πόλεμος της αριστεράς κατά της Ακαδημαϊκής ελευθερίας» θέτει το πρόβλημα απερίφραστα.

    «..’Ένας καθηγητής δεν θα πρέπει να εκμεταλλεύεται την ανωριμότητα των σπουδαστών κατηχώντας τους, με τις προσωπικές του απόψεις, πριν εκείνοι έχουν την ευκαιρία επί ισοις οροις, δίκαια να εξετάσουν και την άλλη αποψι. Προτού αποκτήσουν επαρκή γνωσι, μεστωμένη κρισι ώστε να ειναι σε θεσι οι ίδιοι να σχηματίσουν την οποιαδήποτε οριστική δική τους αποψι... Αυτό το βιβλίο περιγράφει μια προσπάθεια να αφοπλισθεί η πολιτική έφοδος στα σχολεία μας και να αποκατασταθούν στις αίθουσες διδασκαλίας, οι αξίες της πολιτικής ουδετερότητας και ποικιλόμορφης διανόησης ... αντικατοπτρίζει μια καθολική επιθυμία μεταξύ των σπουδαστών και της πλειοψηφίας του κοινού να αποκατασταθεί πλουραλισμός στην διανοησι και οργανωμένη ουδετεροτης στα ακαδημαϊκά ιδρύματα ώστε να προστατευθεί η συστηματική αποστολή τους...Εκφράζει την αποστροφή κατά της διαφθοράς στην αίθουσα διδασκαλίας από τους ακαδημαϊκούς, που σκοπίμως συγχέουν το εκπαιδευτικό σύστημα με τον ακτιβισμό και που αναζητούν να καταπνίξουν τις αντίθετες απόψεις στο όνομα των ‘‘προοδευτικών’’ ιδεών..»

    συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαρίστως όμως να υπενθυμίσουμε. Ο David Horowitz παλαιός Μαρξιστής, μέλος της «Νέας Αριστεράς» στην Αμερική της δεκαετίας του 1960, σύμβουλος εξ απορρήτων της επαναστατικής οργανώσεως «Οι Μαύροι Πάνθηρες» ανένηψε μετά την δολοφονία, το 1974, του επιστηθίου φίλου του Betty Van Patter. Γνώστης εκ βαθέων της δράσεως και των μεθόδων της ριζοσπαστικής αριστεράς, διαπίστωσε - ότι βλέπουμε καθημερινώς όλοι μας κι εδώ- την υπαρξι ενός ακαδημαϊκού κινήματος για «κοινωνική δικαιοσύνη» που εισήγαγε το ριζοσπαστικό του πρόγραμμα επιβάλλοντας την «ορθοδοξία» των αριστερών απόψεων ως θρησκευτικό δόγμα – δηλαδή, ότι σωστό και αποδεκτό ειναι, ο,τι ειναι αριστερό- από τα σχολεία μέχρι τα πανεπιστήμια. Και εκφράζοντας την ομόθυμη κοινή συνισταμένη της συντριπτικής πλειοψηφίας των δημοκρατικών πολιτών, φοιτητών, καθηγητών, ανέλαβε την εκστρατεία για την στήριξη της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας στα Αμερικανικά Πανεπιστήμια. Έτσι συνέταξε τον γνωστό πλέον «Καταστατικό Χάρτη Ακαδημαϊκών Δικαιωμάτων» ως εν δυνάμει δεσμευτικό κανονισμό λειτουργίας των πανεπιστημίων- The Academic Bill of Rights- που καθορίζει μεταξύ άλλων, ότι « αποστολή των πανεπιστημίων στις Δημοκρατίες ειναι να δημιουργεί ελευθέρους και σκεπτομενους πολίτες και όχι να ενσταλάζει εγκεκριμένες ιδεολογίες ...με προκαθορισμένα ‘‘ πολιτικώς ορθά’’ συμπεράσματα στις αίθουσες διδασκαλίας για αμφιλεγόμενα θέματα.» και ότι «... Η ακαδημαϊκή ελευθερία προϋποθέτει την ιδέα ότι η ανθρώπινη γνωσις αποτελεί αέναο επιδιωξι της αλήθειας και δεν υπάρχει ανθρωπίνως προσβασιμη αλήθεια μη επιδεχομενη αμφισβητησι. Συνεπώς ουδείς έχει το δικαίωμα της μονοπωλήσεως της σοφίας..».

    Δηλαδη κε ΝΚ

    Αν οι καθηγητες οι δασκαλοι δεν επιτρεπεται να χρησιμοποιυν την ιδιοτητα τος για να εκμεταλλεύονται την αγαθότητα και ευπιστια των νεων, θα επιτερπεται στους ιερεις να φορουν το ρασο για να διαδσκουν τον κομμουνισμο??

    6.Τελος κε ΝΚ δεν ειμεθα υπο κατοχην. Εκλεγμενη κυβερνησι εχουμε την ποιαν σας εξομολογουμαι οτι δεν ψηφισα ποτε , καθ’ότι δεν υπηρξα ποτε σοσιαλιστης ,Αυτό δεν σημαινει ότι υπαρχει αλλος τροπος να αλλαξουμε κυβερνησι πλην των δημοκατρικων εκλογων. Όχι με τουβλα όχι με μολοτωφ αλλα με τις ψηφους ελευθερων ανθρωπων

    Ιασων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Ιάσωνα,
    Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πού βρισκόμαστε ! Κολλάς φίλε μου, και ζητώ συγνώμη αλλά έχεις εμμονές. Βασικά με τον κομμουνισμό. οκ. συμφωνώ μαζί σου, αλλά αστον αυτόν, τον ξεπέρασε η ιστορία. Τον κομμουνισμό και, αν θές τίς γειτονικές του " προοδευτικές" ομάδες που συνωστίζονται για να πάρουν την θέση που αφήνει. Εχουν όλοι ξεπεραστεί. ΑΛΛΑ φίλε μου, ταυτόχρονα έχει πέσει και το προσωπείο του κεφαλαίου που τόσα χρόνια υπόγεια εκμεταλεύονταν γεωγραφικά και προσωπικά την Ελλάδα και τούς Ελληνες. Με διάφορες μορφές και ιδεολογίες... Στρατιές ολόκληρες " αντιστασιακών" που επί 7ετίας τρυγυρνούσαν αργόσχολοι και ..ταιζόμενοι την Ευρώπη έγιναν άνθρωποι, μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν ακόμη.... Ασε τον Παπαδόπουλο και την πρώτη γενιά της 21ης Απριλίου, αυτοί ήταν οι ..αφελείς. Αυτοί πίστευαν στην Ελλάδα, - αν ο Παπαδόπουλος τον πρώτο χρόνο έκανε εκλογές θα ήταν ακόμα..Πρόεδρος της Δημοκρατίας.... Υπαρχει παρακράτος, - το είδες σήμερα με τούς κουκουλοφόρους.. Χούντα έχουμε φίλε μου, χούντα που τα πουλάει ΟΛΑ, - την διαφορά να σκεφτείς, μόλις είπε το πρωτο ΟΧΙ ο Παπαδόπουλος, επεσε...Ο τωρινός Αμερικάνος, παραμένει ακλόνητος..
    Δεν υπάρχει κράτος, σε λίγο καιρό θα με θυμηθείς, όταν οι μισθοί θα φθανουν στα 500 και στα 300 Ε, όταν θα αυξηθεί η ανεργία, όταν θα αρχίσει η πραγματική Αναρχία, τότε θα καταλάβεις την πραγματική σκληρότητα του κατοχικου κράτους. Να την κάψουμε την βουλή φίλε μου. Συμβολικά και πράγματικά. Να γίνει μιά νέα αρχή. Μην σε εκπλήσει που αξιωματικός 28 χρόνια τα λέω αυτά, ..κι εμείς μπορούμε να σκεφτόμαστε και να προβληματιζόμαστε, όσο για την μόρφωση που λες, τι σχέση έχει με όλα αυτα ; ....
    Οι εποχές εχουν αλλάξει κ. Ιάσωνα. Οι αγκυλώσεις έχουν τελειώσει. Ζω εξω και φοβάμαι πολύ περισσότερο τι προκειται να γίνει στην Ελλάδα. Ασε που οι συγκρίσεις ειδικά στο Νοσοκομείο με ..σκοτώνουν !
    Φιλοσοφισέ τα φίλε μου ... αλλά λίγο πιό ελεύθερα, ο καιρός τρέχει ...
    ΝΚ
    Και μην υπερβάλλεις με τον παπα - Ηλία. Τον προτιμώ από μια σειρά άχρωμων, αγευστων καί άοσμων δεσποτάδων, βολεμένων και καλοζωισμενων, - ουτε μαθητές του δεν θα τούς δέχονταν ο Κύριος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητε ΝΚ
    1. Διαβασε λιγο το προγραμμα του ΚΚΕ για να καταλβης ότι εγω δεν εχω εμμονες εσυ εχεις αγνοια αδικαιολογητη,,( Ιδε στο τελος κε Αξιωματικε)
    2.Σχετικως προς το κεφαλαιο και τηνλυθερη οικονομια..Ειναι εξωφθαλμο ότι σημερα οι ανθρωποι πεθαιανου από την ευζωια και την παχυσρακια.Εχουν τρια τεσσαρα ζευγαρια παπουτσια όταν ενεος εινα με ένα τρυπιο.Εχουν κινηατ ατυτοκινηατ Μορφωνονται..Αυτα υ είναι η θετικη συνεισφορα του κεφαλαιου..
    Βεβαιως υπαρχουν και πτωχοι και δυστυχισμενοι που θα υπαρχουν εως οτου η τεχνολογικη προοδος κανετστησει το χρημα αχρηστο αφου οτιδηποτε θα παραγεται με ελαχιστο κοστος..
    3. Τα περι Καθεστως συνταγματαρχων και παπαδοπουλου σε παραπεμπω εδω
    http://hesiodes.blogspot.com/2011/04/21.html
    http://gianniotis.blogspot.com/2011/04/21_20.html

    4. Τα περι πυρπολησεως της βουλης και των αλλων ανοησιων κε ΝΚ πες τα στον Ριζοσπαστη. Και στα καλοπαιδα του ΠΑΜΕ του ΕΛΑ κλπ....,Εξ αλλου δεν νομιζω ότι χρειαζονται την βοηθεια σου για να την καψουν την βουλη οπως μετα θα καψουν ολη την ελλαδα..ενω εσυ θα σκεπετασι για αγκυλωσεις…
    5. Θελω να πιστευσω ότι εισαι αξιωματικος όπως λες αλλα τα λεγομενα σου δεν εχουν σχεσι με την παιδεια και την μορφφωσι που αποκτουν οι αξιωματικοι//Μαλλον Νέο –αξιωματθικος θα εισαι…
    6. Τελος σχετικως με τον αυτοαποκαλουμενο Ππα Ηλια..Δεν είναι συμαβτο το σχγμα του με την κομμουνιστικη ιδεολογια..Ηπαπας ή ζευγας.. ΟΠπαπ ηλιας εχει αποδειξει ότι είναι σταλινικος κομμουνιστης και εργαζεται ως ελευθερος σκοπευτης.
    Χαιρε..
    Ιασων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ke ΝΚ
    Παρ ολιγον να λησμονησωτο προγραμμα του ΚΚΕ οπως εχεθς σημερα ..
    Εντυπωιαζομαι πως ενας αξιψματικος αγνοει(?) το προγραμμα του ΚΚΕ.
    Εν πασει περιπτωσει διαβασε το ισως καταλαβγς οτι εμμονες εχοι το ΚΚΕ..Εμεις αμυνομεθα..


    Αποσπασμα απο το προγραμμα του ΚΚΕ

    www.ana.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=2619419
    Το Πρόγραμμα του ΚΚΕ
    Το ΚΚΕ σταθερά προσπαθεί να πείθει ότι δεν αρκεί να φύγουν τα αστικά κόμματα και οι σύμμαχοί τους από το τιμόνι της διακυβέρνησης. Πρέπει να ανατραπεί το αστικό κράτος και οι μηχανισμοί του. Να δημιουργηθεί μια νέα λαϊκή εξουσία, που δεν είναι άλλη από τη σοσιαλιστική.
    Σε συνθήκες κορύφωσης της ταξικής πάλης, επαναστατικής ανόδου του λαϊκού κινήματος, όταν η επαναστατική διαδικασία έχει ξεκινήσει, μπορεί να προκύψει κυβέρνηση, ως όργανο λαϊκής εξουσίας, που έχει την έγκριση και τη συγκατάθεση του αγωνιζόμενου λαού, χωρίς γενικές εκλογές και κοινοβουλευτικές διαδικασίες. Αυτή η κυβέρνηση θα ταυτίζεται, ή θα τη χωρίζει τυπική απόσταση από την εξουσία της εργατικής τάξης και των συμμάχων της.
    Ο ελληνικός λαός θα απαλλαγεί από τα δεσμά και τις συνέπειες της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, της ιμπεριαλιστικής καταπίεσης και εξάρτησης, όταν η εργατική τάξη με τους συμμάχους της πραγματοποιήσει τη σοσιαλιστική επανάσταση και προχωρήσει στην οικοδόμηση του σοσιαλισμού και του κομμουνισμού
    Η οικοδόμηση του σοσιαλισμού διέπεται από γενικές νομοτέλειες που ισχύουν για όλες τις χώρες. Αφετηρία για το πέρασμα της ελληνικής κοινωνίας στο σοσιαλισμό, κατώτερη βαθμίδα του κομμουνισμού, είναι: Η επαναστατική κατάκτηση της εξουσίας από την εργατική τάξη σε συνεργασία με τους συμμάχους της. Η κοινωνικοποίηση των βασικών μέσων παραγωγής
    Ανεξάρτητα από την μορφή που θα πάρει, το σοσιαλιστικό κράτος από την άποψη της ταξικής ουσίας θα είναι επαναστατική εξουσία της εργατικής τάξης, η δικτατορία του προλεταριάτου
    Η μορφή που θα πάρει το επαναστατικό εργατικό κράτος στην Ελλάδα θα λυθεί μέσα στην επαναστατική πάλη, μέσα στους σκληρούς ταξικούς αγώνες, σε συνθήκες που ξεσπάει και αναπτύσσεται η επαναστατική διαδικασία. Η ιστορία της ταξικής πάλης του εργατοαγροτικού κινήματος στην Ελλάδα, στις ειδικές συνθήκες της πάλης για την εθνική απελευθέρωση, όπως και η ιστορία των σοσιαλιστικών επαναστάσεων, ανέδειξε διάφορες μορφές θεσμών λαϊκής εξουσίας (σοβιέτ, λαϊκά συμβούλια άμυνας, ασφαλείας, επισιτισμού, λαϊκά δικαστήρια κλπ
    Ιασων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμμονές φίλε μου Ιάσωνα,. Εμμονές... Βόλτα σε απολιθώματα του παρελθόντος, ίσως είχαν κάποια αξία όταν μου τα έλεγαν στην στρατιωτική σχολή, - αρχές δεκαετίας του ΄70... Ο Στάλιν πέθανε κι αυτός και οι ιδεολογίες του, η αστυνομία έπαψε να είναι το στήριγμα του Εθνους, είδες τι γινεται στο Σύνταγμα, - αυτούς πέστους νεο - αστυνομικούς..
    Οτι κατάλαβες κι ότι κατάλαβα από την συζήτηση εδώ φίλε Ιάσωνα. Νασαι καλά, είμαι σίγουρος ότι πέρα από τίς εμμονές σου είσαι ειλικρινής, - σπάνιο κι αυτό τίς μέρες μας...
    Καλό απόγευμα
    ΝΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ιασων ξερει οτι το κκε δεν εχει μπεσα. ουτε εξημερώνεται.εχει δικιο. το κκε ειναι οπως ο βακας. αντε να τα βαλεις με βλακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητε κε ΝΚ
    Εμμονες εχει το σταλινικο ΚΚΕ που εφαρμαζει σε μια υπνωττουσα αδιαφορη νεοεληνικη κοινωνια το προγραμμα του..
    Εμμονες επισης υπαρχουν από εκεινους που θελουν να αγνοουν.. Εσυ διαλεξε που ανηκεις . Εγω δεν μπορω να πιστευσω ότι ενας αξιωματικος είναι δυνατον να εχει τετοια αγνοια..Ιδεολογια , ιδεοληψια ισως..Αγνοια όμως?
    Οσον αφορα στην αστυνομια .Αν η αστυνομια ειχε μουλαρωσει και αφηνε τους βανδαλους να καψουν σημερα το κοινοβουλιο , να δειρουν τους βουλευτες , τοτε η Δημοκρταια στην ελλαδα θα ειχε καταρρευσει οριστικα.Αυτο επιδιωκουν οι εχθροι της.. Κατά την γνωμη μου ὸφειλουμε ευγνωμοσυνη σ αυτους τους ανθρωπους, τον ανωνυμο αστυνομικο που προσπαθει να υπερασπισθη την ελευθερια ενός λαου που είναι κοιμισμενος αφιονισμενος αφελης ξερολας..
    Μεταξυ αυτων και εμεις.Κε ΝΚ εσεις με τις "νεο- αξιωματικες" ιδεες , τις αποψεις σας κι εγω με τις δικες μου..
    Χαιρε
    Ιασων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ ΝΚ
    Γράφεις:

    α. στην ανάρτηση: "...Ενοιωσα, - εγώ, με 28 χρόνια αξιωματικός στον στρατό, ότι βρίσκομαι υπό Στρατιωτική κατοχή..."

    &

    β. στο σχόλιο (4:35 μμ): "...όταν μου τα έλεγαν στην στρατιωτική σχολή, - αρχές δεκαετίας του ΄70..."


    Συγχώρεσέ με για την παρέμβαση, αλλά αν ήσουν δόκιμος Στρατιωτικής Σχολής στις αρχές της δεκαετίας του '70, θα έπρεπε να είχες αποστρατευθεί αυτεπαγγέλτως
    τουλάχιστον προ 10ετίας και δεν θα είχες σήμερα ...28 χρόνια στρατιωτικής υπηρεσίας.

    Αγαπητέ ΝΚ...
    Ας είμαστε λιγάκι ειλικρινείς, τουλάχιστον μεταξύ μας και καλό είναι να κάνουμε και κάποιους μαθηματικούς υπολογισμούς.
    Κι' αυτά σου τα λέει ο υποφαινόμενος που έτυχε να διδάξει τον Σ.Π.Κ. σε Στρατιωτικές Σχολές

    Μετά τιμής
    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λέω αλήθεια : τελείωσα την Στρατιωτική Ιατρική Σχολή το 1975 και αποστρατεύτηκα αρχές του 2000, 2002. Δεν είπα ότι είμαι εν ενεργεία Στρατιωτικός ιατρός, εχω αποστρατευθεί και από το 2005 εργάζομαι στο εξωτερικό.

    Φυσικά έχω μία απορία : Γιατί σας εκπλήσουν οι απόψεις μου ; Ειλικρινά εχω την απορία !
    ΝΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ μου ΝΚ. (8:04 μμ)

    Αν απευθύνεσθε σε μένα, έχω να σας πω ότι δεν με εκπλήσσουν οι απόψεις κανενός.
    Ο καθείς μας δικαιούται να έχει τις προσωπικές του απόψεις, φτάνει αυτές να κινούνται εντός ορίων αισθητικής, ευπρεπείας και σεβασμού των επίσης - διαφορετικών ενδεχομένως - απόψεων με τον συν-διαλογιζόμενο.
    Φυσικά για εσάς δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
    Είστε καθ' όλα ευπρεπής, τόσο στο περιεχόμενο του αναρτηθέντος κειμένου - άρθρου σας, όσο και αυτών που μέσω της φόρμας των σχολίων παραθέσατε μέχρι τώρα και σας ευχαριστώ θερμά γι' αυτό.

    Μετά τιμής
    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε κ. Γιαννιώτη

    Γράψατε ένα άρθρο, που με αφορούσε άμεσα. Και δεν με ενημερώσατε. Όπως πράξατε με το σχόλιο του Ιάσωνα.
    Στο οποίο (σχόλιο του Ιάσωνα) βάλατε μια πολύ ατυχή επικεφαλίδα. Που μπορεί να έχει σχέση με τη διεστραμμένη σκέψη του.Αλλά όχι και με τα δικά μου πιστεύω.

    Με αποτέλεσμα κάποιοι εγκάθετοι μαφιόζοι και δολιοφθορείς να λένε ο, τι τους καπνίσει.

    Τα γραφόμενα τα δικά μου στηρίζονται στο Ευαγγέλιο. Το οποίο ασφαλώς αγνοούν. Ή σκόπιμα διαστρέφουν. Όπως διαστρέφουν και τα γραφόμενά μου. Βάσει των εντολών, που έχουν πάρει από τα κέντρα, που τους καθοδηγούν.

    Και, όπως εξήγησα και στα σχόλιά μου, αυτό γίνεται, γιατί το Ευαγγέλιο δεν συμφέρει στο τοκογλυφικό κατεστημένο και στο καθεστώς της εφιαλτοκρατίας, που καταπρόδωσε και ξεπουλάει την Ελλάδα.

    Και ο παπάς, που μιλάει στο όνομα του Ευαγγελίου του Χριστού και όχι του μαμωνά των ντόπιων εφιαλτών και και των διεθνών τοκογλύφων στέκεται απέναντι στον οχετό της προδοσίας και ενοχλεί φοβερά.

    Μέχρι τώρα το παρακράτος και οι δολοφόνοι πράκτορες πάτρωνές του μου έχουν καταργήσει δύο μπλογκ και δύο ιμέηλ. Επειδή ακριβώς δεν είχαν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν με λογικά επιχειρήματα τα γραφόμενά μου.

    Και βέβαια καλού-κακού έχουν και τους Ιάσωνες να πετάνε τη λάσπη τους.

    Εγώ, μαζί και με τον ξεροκέφαλο αρχαίο φιλόσοφο, που τον πότισαν το κώνειο, πιστεύω στη δύναμη της λογικής.

    Και, είμαι, ως εκ τούτου βέβαιος ότι αυτοί, που διαβάζουν τα γραφόμενα του καθενός καταλαβαίνουν και το ρόλο τους.

    Που σημαίνει ότι οι λασπιάδες ματαιοπονούν.

    Ακόμη και στις περιπτώσεις, όπως αυτή εδώ, που οι μαφιόζοι χτυπούν εν απουσία μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1 Ιουλίου 2011 8:10 μ.μ.
    ***

    Και παλι ο καλος λευιτης, Κυριακη βλεπετε σημερα, θυμηθηκε τα «χριστιανικα «του πιστευω..
    1. Χαρακτηριζει οποιον διαφωνει μαζι του ότι :
    Εχει διεστραμμένη σκέψη
    Είναι εγκάθετοι μαφιόζοι και δολιοφθορείς
    Εχουν και τους Ιάσωνες να πετάνε τη λάσπη
    Είναι οι λασπιάδες
    Τι σχεσι μπορει να εχουν οι ανωτερω υβρεις ειτε ως επιχειρηματα ειτε ως λογος ιερεως.. το αφηνω στην κρισι των αναγνωστων..
    Αντιλαμβανομαι Παπα Ηλια ότι κατειλλημενος από από την κομμουνιστικη ιδεοληψια σας εχετε λησμονησει βασικες αρχες της θρησκειας που διακονειτε.Οπως π.χ..
    Μην κρινετε ινα μη κριθητε ..
    Αγαπατε αλληλους..
    Ο συ μισεις ετερω μη ποιησεις…
    Αγαπα τον πλησιον σου ως εαυτον
    2. Βεβαιως εχετε κάθε δικαιωμα να εχετε την οποια πολιτικη κομματικη ακομη και αντεθνικη αποψι..Ομως δεν σας ακουσαμε ποτε, αφου γραφετε και αασχολεισθε με την πολιτικη και τα καθημερινα γεγονοτα ( αντι με τα εργα της εκλησιας) ουδε μια φορα φιλευσπλαχνε ιερεα να πητε ένα καλο λογο για τους αστυνομικους, για τα θυματα της βιας των τρομοκρατων δολοφονων,Για τους καταστηματαρχες και τις περιουσιες που καταστρεφονται.. για την ζημια στην χωρα μας που προκαλουν οι αναρχοβανδαλοι φιλοι σας.. Ο λογος σας Πατερ είναι ξυλινος, λακιστικος, μεροληπτικος παραπλανητικος..
    Όμως Πατερ ως ιερευς εχετ αλλα καθηκοντα ασυμβιβαστα με αυτά που γραφετε και κυρηττετε..τα οποια παραμελειτε..

    3. Οποιος εχει διαβασει τα «κυρηγματα « σας στην αρχη μπορει να παραπλανηθη..Αλλα προοιντος του χρονου, εφ οσον δεν είναι τυφλος ομοιεδατης σας αλλας απλος Ελλην με στοιχειωδη λογικη καταλαβαινει ότι αλλον θεο υπηρετειτε και λυπαται για την καταπτωσι σας..Να υπηρετειτε κομματα, να διατυμπνιζετε και νασαλπιζετε την βια , την κακια, το μισος, την εκδικησι..
    αντι σεβομενος το σχημα σας να μιλατε για αγαπη και δικαιοσυνη..για ελεος για θυσια....
    4.Τελος πατερ είναι ιεροσυλια να συγκρινετε τον εαυτο σας με τον Σωκρατη.. Οποια σχεσι εχεις ο φαντης με το ρετσιλολαδο άλλη τοση εχετε εσεις με τον Σωκρατη....
    Για την ξεροκεφαλια σας βεβαιως εχετε το γνωθι σαυτον..
    Ιασων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάτερ Ηλία.
    Έχετε απόλυτο δίκιο και σας ζητώ συγνώμη.
    Υπέθεσα ότι θα είχατε ενημερωθεί απ' ευθείας από τον αποστολέα του παρόντος (κ. Κ.Ν.) άρθρου, ο οποίος επισκέπτεται και το δικό σας blog.
    Ωστόσο h ευθύνη ανήκει σε μένα και την αποδέχομαι.
    Πέραν όλων των άλλων, θα διαπιστώσετε στο ιστολόγιό μου μια ξαφνική απουσία τριών ημερών.
    Δεν είχα καμία πρόσβαση στο διαδίκτυο και λόγω αυτής της αντικειμενικής αδυναμίας δεν κατέστη δυνατή ούτε η επικοινωνία μου με τον ..."έξω κόσμο".
    Σας παρακαλώ θερμά, την κατανόησή σας.

    Μετά τιμής
    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. H APODOXH ENOS LATHOYS KAI H DHMOSIA SYGNOMH EINAI PRONOMIO KAI DEIGMA EYPREPON ANTHROPON. GIANIOTI EYGE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή