- Σχεδόν ποτέ, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν σεβάστηκαν τον πελάτη.
- Πάντα παίρνουν τριπλό-τετραπλό κούρσες άσχετα εάν εσύ χάνεις το αεροπλάνο σου.
- Σου κάνουν, χωρίς καμιά αναστολή, τον γύρο της Αθήνας για να κερδίσουν μερικά ευρώ παραπάνω. Περιττό να αναφέρω τι κάνουν στους τουρίστες.
- Η συντριπτική πλειοψηφία έχει αποσβέσει τις άδειες παρόλο που το κράτος δεν εμπλεκόταν στις μεταβιβάσεις, η τιμή διαμορφωνόταν μεταξύ τους και αφορολόγητα.
- Το άνοιγμα του επαγγέλματος τους υπάρχει σε όλα τα προεκλογικά προγράμματα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ της τελευταίας δεκαετίας αλλά αυτοί προτίμησαν να το αγνοήσουν βασιζόμενοι στις γνωστές υποσχέσεις υποψήφιων βουλευτών-υπουργών που διαβεβαίωναν το αντίθετο.
- Το μεροκάματο του 8ώρου τους ήταν περί τα 200 ευρώ, πολλαπλάσιο από τον μέσο όρο.
- Εκτός Αθηνών-Θεσσαλονίκης δεν ανοίγουν ποτέ ταξίμετρο χρεώνοντας ότι γουστάρουν. Αν τολμήσεις και διαμαρτυρηθείς αντιμετωπίζεσαι ως εξωγήινος και ''εκτός Ελληνικής πραγματικότητας''.
- Άφησαν εν γνώση τους τον κλάδο να γίνει μπάχαλο εις βάρος του πελάτη. Όταν έχεις πολιτική προστασία και εξασφαλισμένες τιμές τι σε νοιάζει το όνομα και η φήμη;
- Το μεγαλύτερο μέρος των αδειών δόθηκε επί χούντας, τώρα είναι καλός ο Παπαδόπουλος;
- Θα ήθελα και εγώ να έχω μια επαγγελματική ευκαιρία στην ''χώρα των κλειστών επαγγελμάτων'' χωρίς να δώσω μια μικρή περιουσία σε κάποιον που έχει ήδη πλουτίσει από αυτή την δουλειά.
Δεν ξέρεις τί λές αγόρι μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιότερα ήταν αλλιώς.
Ανεξάρτητα από το πόσο πλήρωσαν την άδεια, το ξέρεις ότι σκοτώνονται όλη μέρα για είσπραξη 100 ευρώ με 25 ευρώ καύσιμα και 20 ευρώ ζημιές, συντήρηση και αποσβέσεις;
Να μη μιλάς για θέματα που δεν ξέρεις.
Το κράτος τους έχει υποχρεώσει να μπαλώσουν τις τρύπες και τις ανεπάρκειες των δημοσίων συγκοινωνιών και έχουν καταντήσει χαμάληδες και κακομοίρηδες.
Έχεις ιδέα πόσο ακριβά έχουν γίνει τα καύσιμα; Γα κοίτα γύρω σου, κυκλοφορούν άδεια ταξί στους δρόμους όπως παλιά;
Όποιος παπάρας πάει να κάνει αίτηση για νέα αδεια πιστεύοντας ότι θα τρώει με χρυσά κουτάλια, θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή.
Φίλε socrates, το επάγγελμα του ταξιτζή είναι αναμφίβολα σκληρό και σίγουρα τα έσοδα λόγω της κρίσης έχουν μειωθεί. Όμως αυτά που αναφέρει ο gianniotis είναι κι αυτά τα πιο πολλά αλήθεια... Ξέχασε ίσως το πολύ σημαντικό γεγονός ότι οι ταξιτζήδες δε φορολογούνται όπως οι υπόλοιποι Έλληνες, ενώ μέχρι πρότεινος δεν έκοβαν απόδειξη, δηλαδή μαύρα έσοδα... Τέλος, αυτό με την απελευθέρωση του επαγγέλματος τους ακούγεται εδώ και μία δεκαετία τουλάχιστον. Κατά τη γνώμη μας δεν υπάρχει εχέφρων και συνετός άνθρωπος που θα αγόραζε άδεια τουλάχιστον το τελευταίο 1 χρόνο με βάση όλη αυτή την αβεβαιότητα που επικρατούσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο είναι σωστό 100%. Όλα όσα αναφέρει είναι αληθινά. Ειδικά για το σεβασμό στους πελάτες, ποιος μπορεί να του δώσει άδικο; Εσύ socrates ξέρεις πολλούς να βγάζουν τετοια μεροκάματα όσα οι ταρίφες; Δεν ειναι φασιστικό να είναι κλειστο το επάγγελμα τους;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Socrates, μάλλον εσύ δεν τα ξέρεις και τόσο καλά! Κανείς δεν δουλεύει οχτάωρο. Όλοι δουλεύουν δωδεκάωρο. Ένας που δουλεύει «σωστά» σήμερα στην Αθήνα, βάζει στην τσέπη 100-120 ευρώ και αν είναι οδηγός περίπου 70-80. Πολλοί κάνουν το επάγγελμα αυτό ευκαιριακά ως οδηγοί. Η πλειονότητα αφορά ανθρώπους πολύ χαμηλής μόρφωσης και κακής συμπεριφοράς, γι’ αυτό και δικαίως έχουν χαρακτηρισθεί με το απαξιωτικό «κίτρινη φυλή» ή «ταρίφες»! Έχει δίκαιο ο Γιαννιώτης στις αιτιάσεις του και αυτές εκφράζουν την γενική πεποίθηση του πληθυσμού για την τάξη των ταξιτζήδων. Στην πλειονότητα τους επιδεικνύουν αλαζονική και υπεροπτική οδηγική συμπεριφορά, πλήρη άγνοια ή απαξίωση του Κ.Ο.Κ., κακή οδηγική ικανότητα ακόμη και στον χειρισμό του οχήματος, πλημμελή συντήρηση αυτού, απρεπή και αγενή συμπεριφορά στους άλλους οδηγούς και στους πελάτες τους και κακώς νοούμενη «συναδελφική αλληλεγγύη» στις λαμογιές και τις απατεωνιές τους. Πρόσφατο παράδειγμα αυτό της Ζακύνθου (και πολλά παρόμοια) με την «μάγκικη» δολοφονία τουρίστα από μαχαιροβγάλτη ταξιτζή αλλά και την συγκάλυψή του από συναδέλφους του μετά την πράξη. Για όσους έχουν μπει σε ταξί της Ευρώπης ή Αμερικής θα καταλάβουν εύκολα την διαφορά του σωστού επαγγελματία από την Ελληνική αλητεία της κίτρινης φυλής. Οι λέξεις «επιλογή κούρσας», «δεν πάω εκεί», «σχολάω», «δεν με βολεύει προς τα ‘κει», «είναι χαλασμένο», «δεν δουλεύω», «έχει κίνηση στο κέντρο», «θα σε πάω όπως ξέρω εγώ», «εγώ καπνίζω γιατί δουλεύω όλη μέρα εδώ μέσα», κτλ., απλά εκεί είναι άγνωστες. Ο πολίτης είναι απέναντι στον Έλληνα ταξιτζή και όχι μαζί του. Και ξέρεις γιατί; Γιατί τον φοβάται! Φοβάται την αντίδρασή του την ώρα που τον έχει ανάγκη. Φοβάται την άρνηση, το «πειραγμένο» ταξίμετρο, το βρίσιμο! Το κράτος δεν τους «έχει υποχρεώσει να μπαλώσουν τις τρύπες και τις ανεπάρκειες των δημοσίων συγκοινωνιών» όπως αναφέρεις! Οι συγκοινωνίες σήμερα είναι ταχύτερες, ασφαλέστερες και φθηνότερες από τα ταξί. Κανείς δεν υποχρέωσε κανέναν να γίνει ταξιτζής. Αλλά και αν το έκανε, αυτό δεν δίνει το δικαίωμα στην κερδοσκοπία και την λαμογιά σε κανέναν εις βάρος του πολίτη. Το κράτος δίνει την άδεια και το αδασμολόγητο όχημα για να υπηρετείται ο πολίτης και όχι για να πλουτήσει ο «ταρίφας»! Το ταξί συμπληρώνει τα Μ.Μ.Μ. και μάλιστα με το υψηλότερο αντίτιμο, γι’ αυτό και πρέπει να προσφέρει μεταφορά υψηλής ποιότητος, κάτι που στην χώρα μας ισχύει ανάποδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΥΚΙΟΣ.