Αν με τη λέξη «αλητεία» εννοούμε την ακρότατη έκφραση του αντικοινωνικού παρασιτισμού στα βαλτονέρια της κοινωνίας, τότε μπορούμε να πούμε απερίφραστα ότι οι τηλεοπτικές πασαρέλες της «διασκέδασης», του «γλεντοκοπιού» και της χυδαίας ευχαρίστησης αποτελούν εκπομπές παροξυσμού και κραιπάλης της αλητείας…
Μια τέτοια «αρένα» παροξυσμού και κραιπάλης,
του ακρότατου αντικοινωνικού παρασιτισμού στα βαλτονέρια της σήψης, είναι και η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ: «Στην υγειά μας»!!!
Έχουμε αναλύσει διεξοδικά στο παρελθόν ότι τέτοιου είδους εκπομπές είναι... καθεστωτικές χοάνες πολιτισμικής ισοπέδωσης, εστίες απονεύρωσης και αφυδάτωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων, μέσα σε ένα αγοραίο πολτό καταναλωτικού κιτσαριού και με τις κατάλληλες, χαζοχαρούμενες γλάστρες.
Τέτοιες εκπομπές, αποτελούν τα χαρακτηριστικά, τυπικά δείγματα της νεοταξικής ισοπέδωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων και εξευτελισμού των δημιουργών: Με την εύπεπτη και χυδαία μορφή της διασκέδασης.
Αυτό όμως που είναι ακόμα πιο αποτρόπαιο είναι η αυθάδεια του προκλητικού θράσους και κυνισμού αυτής της τηλεοπτικής πασαρέλας των παρασίτων: Μια αυθάδεια που αγγίζει τα όρια της φρενοβλάβειας…
Τηλεοπτικές πασαρέλες γλεντοκοπιού και τσαλαβούτας των παρασίτων, σε εποχές που ο ελληνικός λαός εξοντώνεται χωρίς έλεος και η Ελλάδα διαλύεται από την ευρω-χούντα και τα δωσίλογα ανδρείκελά της.
Η αναισθησία και ο παροξυσμός της χυδαίας «διασκέδασης» όλων αυτών των παρασίτων που συνωστίζονται στις εκπομπές, εκδηλώνεται χωρίς όρια και αναστολές, χωρίς τσίπα.
Ο κόσμος βογγά και πεινάει, δεν έχει ούτε ψωμί, ρίχνεται στα τάρταρα της ολοκληρωτικής καταστροφής και εξαθλίωσης από τους «εκτελεστές» των τοκογλύφων και της ευρω-χούντας, ΚΑΙ όλα αυτά τα παράσιτα ζούνε μέσα σε μια ατμόσφαιρα κυνικής αμεριμνησίας και αδιαφορίας, σε μια ατμόσφαιρα χυδαίας ευχαρίστησης και επιδειξιομανίας.
Τέτοια τσαλαβούτα μέσα στο χρηματιστικό παρασιτισμό και τέτοια αυθάδεια γλεντοκόπων με πακτωλούς χρημάτων, σε εποχές κρίσης και πείνας, μόνο στα «Συμπόσια της Πανούκλας» συναντάς…
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ που ποζάρετε και σαν «αντιμνημονιακοί»: Η «λεπρή καμαρίλα» των επαγγελματιών «αντικαθεστωτικών», με ροζ γιλέκα οι περισσότεροι…
Μια τέτοια «αρένα» παροξυσμού και κραιπάλης,
του ακρότατου αντικοινωνικού παρασιτισμού στα βαλτονέρια της σήψης, είναι και η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ: «Στην υγειά μας»!!!
Έχουμε αναλύσει διεξοδικά στο παρελθόν ότι τέτοιου είδους εκπομπές είναι... καθεστωτικές χοάνες πολιτισμικής ισοπέδωσης, εστίες απονεύρωσης και αφυδάτωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων, μέσα σε ένα αγοραίο πολτό καταναλωτικού κιτσαριού και με τις κατάλληλες, χαζοχαρούμενες γλάστρες.
Τέτοιες εκπομπές, αποτελούν τα χαρακτηριστικά, τυπικά δείγματα της νεοταξικής ισοπέδωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων και εξευτελισμού των δημιουργών: Με την εύπεπτη και χυδαία μορφή της διασκέδασης.
Αυτό όμως που είναι ακόμα πιο αποτρόπαιο είναι η αυθάδεια του προκλητικού θράσους και κυνισμού αυτής της τηλεοπτικής πασαρέλας των παρασίτων: Μια αυθάδεια που αγγίζει τα όρια της φρενοβλάβειας…
Τηλεοπτικές πασαρέλες γλεντοκοπιού και τσαλαβούτας των παρασίτων, σε εποχές που ο ελληνικός λαός εξοντώνεται χωρίς έλεος και η Ελλάδα διαλύεται από την ευρω-χούντα και τα δωσίλογα ανδρείκελά της.
Η αναισθησία και ο παροξυσμός της χυδαίας «διασκέδασης» όλων αυτών των παρασίτων που συνωστίζονται στις εκπομπές, εκδηλώνεται χωρίς όρια και αναστολές, χωρίς τσίπα.
Ο κόσμος βογγά και πεινάει, δεν έχει ούτε ψωμί, ρίχνεται στα τάρταρα της ολοκληρωτικής καταστροφής και εξαθλίωσης από τους «εκτελεστές» των τοκογλύφων και της ευρω-χούντας, ΚΑΙ όλα αυτά τα παράσιτα ζούνε μέσα σε μια ατμόσφαιρα κυνικής αμεριμνησίας και αδιαφορίας, σε μια ατμόσφαιρα χυδαίας ευχαρίστησης και επιδειξιομανίας.
Τέτοια τσαλαβούτα μέσα στο χρηματιστικό παρασιτισμό και τέτοια αυθάδεια γλεντοκόπων με πακτωλούς χρημάτων, σε εποχές κρίσης και πείνας, μόνο στα «Συμπόσια της Πανούκλας» συναντάς…
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ που ποζάρετε και σαν «αντιμνημονιακοί»: Η «λεπρή καμαρίλα» των επαγγελματιών «αντικαθεστωτικών», με ροζ γιλέκα οι περισσότεροι…
O LAOS GOUSTAREI PANARISTERISMO KAI TON EXEI.
ΑπάντησηΔιαγραφήESY RE FILE TI ZORI TRAVAS?