Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Greekitsch

1. Greekitsh academy

Τα καταστήματα Jumbo αποτελούν την ατμομηχανή του νεοελληνικού κιτσαριού, ένα είδος δηλαδή: greekitschacademy, που παράγει μαζικά προϊόντα υποκουλτούρας, για καθημερινή κατανάλωση από το πολυπολιτισμικό πόπολο..
Οι καλύτερα αμειβόμενοι μηχανικοί του mind control στον τομέα της εμπορικής διαφήμισης, περνάνε πρώτα από σεμινάρια greekitsh στη σχολή jumbo, προτού...
προσληφθούν από μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, για να προωθήσουν την ανάλογη ινδοκινέζικη σκαρταδούρα τους.

Διαφήμιση για σεμινάριο, είναι το τελευταίο jumbo hit, στο οποίο η κ. Κατερίνα Στανίση παραδίδεται ολοκληρωτικά σε μεταναστολαγνικές φαντασιώσεις τύπου BDSM, πασπαλισμένη με αλαφρά καρβουνόσκονη και άρωμα σεξουαλικών βασανιστηρίων. Η όλη δημιουργία διέπεται από στυλιστικό ύφος δημοτικής πανηγύρεως, σε αλβανοκρατούμενη κοινότητα.
Σας δίδω εδώ και συνδεσμούλι, για να το δείτε πρώτη του εκδοχή [αυτή με τη μπανιέρα] προτού κοπεί η επίμαχη σκηνή της μπουρμπουλήθρας… 

Δυστυχώς για το νοήμον κοινόν, η μπανιέρα κρίθηκε ακατάλληλη δι’ ανηλίκους και αντικαταστάθηκε με τον γνωστό «jumbo τιμωρό»

Οι άνθρωποι του διαφημιστικού χώρου ωστόσο, δεν ανήκουν στο είδος του λούμπεν κοινού που πείθεται από τις διαφημίσεις τους, ούτε φυσικά θα κατανάλωναν ποτέ οι ίδιοι τα προϊόντα που πλασάρουν, όπως δεν θα φόραγε ποτέ η σύζυγος του πολυεκατομυριούχου κ. Ζάρα τα φουστάνια που πουλάει ο άντρας της…
Όσοι/ες έχουν έρθει σε επαφή με τον χώρο της εμπορικής διαφήμισης, γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες απασχολούν ειδικευμένους κοινωνιολόγους, επικοινωνιολόγους, ψυχολόγους και μηχανικούς των μαζών, ώστε να «αναγνωρίζουν» τους πυρήνες των συλλογικών φαντασιώσεων και να κατευθύνουν εκεί τους κεντρικούς άξονες των «κρυφών» ή «φανερών» προστακτικών του διαφημιστικού μηνύματος.
Αυτό παναπεί με απλά λόγια, πως όσα σας κρύβουν για τη φύση των κοινωνικών φαινομένων τα ΜΜΕ της διαπλοκής, σας τα αποκαλύπτουν πλαγίως, μέσω των διαφημίσεων – με τη διαφορά ότι θα πρέπει να είσαστε ικανοί για να «διαβάσετε» αυτά τα έντεχνα καλυμμένα μηνύματα.

Η ανάλυση μιας καλά στημένης διαφήμισης, ισοδυναμεί με μία σπουδή στο συλλογικό ασύνειδο της μάζας, επειδή ακριβώς το «κρυφό» μήνυμα της διαφήμισης δημιουργήθηκε μετά από σχολαστική σπουδή στο τι «αρέσει και στο τι δεν αρέσει» στο πόπολο.

Οι αναλυτές των μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών, ξέρουν πολύ καλά πως λειτουργούν οι μάζες και τι φαντασιώνονται και αυτό ακριβώς φροντίζουν να τους πλασάρουν.
Αυτή άλλωστε είναι η δουλειά τους.
Αν δεν το καταφέρνανε θα τους είχαν απολύσει…
Η τεράστια επιτυχία του jumbo greekitsch αποδείχνει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι οι ψυχομηχανικοί της jumbo academy έχουν ερμηνεύσει με θαυμαστή ακρίβεια τις φαντασιωτικές επιθυμίες της μάζας και γι αυτό άλλωστε, μετά από κάθε jumbo brain wash, τα πολυπολιτισμικά πόπολα συρρέουν στα μαγαζιά του για να προλάβουν να αρπάξουν την ινδοκινέζικη σκαρταδούρα.

Ακόμα κι αυτό εδώ το κείμενο, που υποτίθεται ότι μιλάει για την πολιτισμική υποβάθμιση των Ελλήνων εξαιτίας των Jumbo greekitsch, σε ένα μεγάλο μέρος της ελληνόφωνης μάζας μπορεί να λειτουργήσει ανάποδα, ως αρνητικήδιαφήμιση.
Δεν θα εκπλαγώ διόλου αν κάποιες μεταναστολάγνες αναγνώστριες, τελικά καυλώσουν για μια jumbo sex therapyαλά Κατερίνα Στανίση και τρέξουν ευθύς να ψωνίσουν… 

2. BDSM, αράπηδες και κλαρίνα

Το τελευταίο δημιούργημα της jumbo greekitsch academy, παρουσιάζει την κ. Κατερίνα Στανίση, αλυσοδεμένη από το ταβάνι μιας ιδιότυπης καλύβας σε στυλ Λούκυ Λουκ, που θα μπορούσε όμως να παραπέμπει σημειολογικά και σε μπουρδέλο της οδού Φυλής.

Η κ. Στανίση φοράει ένα κατακόκκινο φουστάνι, εμπνευσμένο από τους «πειρατές της Καραϊβικής», ελαφρά ανοιχτό στο ιδρωμένο της στήθος, στο οποίο δεσπόζει ένα παλιομοδίτικο μενταγιόν σε σχήμα καρδιάς [σαν αυτά που φοράει συνήθως ο Τζώνυ Ντεπ, για να προβάλλονται τα γυμνασμένα βυζάκια του].
Δύο απερίγραπτοι φλώροι, που παριστάνουν ο ένας την ξύστρα και ο άλλος τη γόμα, ετοιμάζονται να της κάμουν τον κώλο σαν της μαϊμούς, με τα υπονοούμενα εργαλεία του BDSM [ερεθίζοντας σε πρώτη φάση τα πρωκτικά σύνδρομα των τηλεθεατριών] που ήδη έχουν αρχίσει να φαντασιώνονται το τι θα μπορούσαν να απολαύσουν αυτές, αν είχαν τη μεγάλη τύχη να τις βασανίσει σεξουαλικά ένας πειρατής σαν τον Τζώνυ Ντεπ.
Το κρυφό μήνυμα όμως της διαφήμισης, το οποίο γίνεται αντιληπτό σε δεύτερο πλάνο, είναι ότι η μούρη κ. Στανίση έχει πασαλειφτεί με καρβουνόσκονη [!] ώστε να εισάγει στο ασύνειδο του τηλεθεατή/τηλεθεάτριας την ταύτιση με το πολυπολιτισμικό είδωλο της «μαύρης σάρκας».
Όσο απίστευτης κακογουστιάς και αν σας φαίνεται αυτό το κόλπο με την καρβουνόσκονη στη μάπα, αποτελεί ωστόσο τη φαντασιωτική «πλατφόρμα» πάνω στην οποία οι μηχανικοί της greekitsch academy στηρίζουν την επιτυχία τους.

Η ηρωίδα με την οποία θα «ταυτιστεί» η μέση Ελληνοκογκολέζα , δεν πρέπει να είναι ακριβώς ούτε μαύρη ούτε λευκή!
Γιατί απλούστατα, αν ήταν μαύρη δεν θα ταυτίζονταν μαζί της οι λευκές και φυσικά αν ήταν λευκή, δεν θα ταυτίζονταν μαζί της οι μαύρες.
Η πολυπολιτισμική ηρωίδα [όπως πολύ σωστά την πλασάρουν οι μηχανικοί της jumbo academy] πρέπει να είναι ένα πλάσμα χωρίς εθνικότητα, χωρίς φυλή, χωρίς ταυτότητα, χωρίς ιστορία και χωρίς χαρακτήρα, ακριβώς όπως έχουν καταντήσει έτσι τους λαούς, που σκοπεύουν να εξανδραποδίσουν, σαν την καρβουνιασμένη μούρη της κ. Στανίση!
Κι αυτή είναι η ίδια η φύση του κιτς.

Το κιτς γεννιέται στη συμβολή του μηδενός και του άγαν, στο ανακάτωμα του υπαρκτού και του ανύπαρκτου, του υπερβολικού και του τίποτα.
Το κιτς είναι η θολούρα του: «δεν είμαι ούτε το ένα , ούτε το άλλο και είμαι απ όλα».
Αυτό ακριβώς το «πολυπολιτισμικό Μηδέν» πασάρει σε μαζική κλίμακα η jumbo academy αλλά και σύμπασα η καθεστωτική προπαγάνδα, που μέσω των κρυφών και φανερών μηνυμάτων των χειραγωγούμενων ΜΜΕ, υποβαθμίζει την αισθητική σε αλβανίλα.
Η τάχα μου ημίμαυρη φάτσα της κ. Στανίση, πλασάρει στο χαυνωμένο μεταναστολαγνικό πόπολο το μοντέλο του νέου «ανθρώπου» που δεν είναι ούτε Έλληνας ούτε Αλβανός, ούτε λευκός ούτε Αράπης, ούτε Ευρωπαίος ούτε Ασιάτης, που δεν είναι απολύτως τιποτα, γι αυτό και μπορούν να τον κάμουν ότι θέλουν οι μηχανικοί των ψυχών και τα πολυεθνικά αφεντικά τους.

Η φαντασίωση όμως που επιβάλλει η διαφήμιση, δεν σταματάει εδώ, γιατί το πόπολο πρέπει να απαλλαγεί και από το άγχος των σεξουαλικών βασανιστηρίων.
Η προοπτική του «μου σκίζουν τον κώλο» είναι καλή μοναχά ως φαντασίωση. Όταν όμως συμβεί στην πραγματικότητα είναι βέβαιο ότι δεν θα αρέσει διόλου στις παθούσες [και των δύο φύλων] εξαιρουμένων βεβαίως των πολύ ανωμαλιάρηδων.
Η κ. Στανίση πρέπει οπωσδήποτε να «σωθεί» από έναν καλό πρίγκιπα, όπως σώζονται την τελευταία στιγμή οι πρωταγωνίστριες στο χολυγουντιανό σινεμά, προτού οι κακοί τις καταντήσουνε σαν τα σφαχτά στα τσιγκέλια.
Το σπαρακτικό στοιχείο που εισάγει όμως εδώ η jumbo academy είναι η φυλετική ταυτότητα του επιβήτορα/σωτήρα.

Δυστυχώς για τους Έλληνες που είχαν περί πολλού τις σεξουαλικές τους ικανότητες, στην σημερνή ελληνόφωνη πολυπολιτισμική κοινωνία του 21ου αιώνα, αυτός που σώζει τελικά το κορίτσι, δεν είναι ο Νίκος Κούρκουλος αλλά ένας ημι-αράπης!
Ναι-ναι! Και μάλιστα ένας δίμετρος ημι-αράπης, ο οποίος επιπλέον φοράει ροζ κοστούμι και κινείται με τη βαριά μαγκιά ενός Κλίντ Ήστγουντ!
[Το γιατί πρόκειται για ημι-αράπη και όχι για γνήσιον αράπη, το αναλύωμε πιο πάνω, με την καρβουνόσκονη στη μάπα της κ. Στανίση]
Όλες οι ψυχοπαθολογικές φαντασιώσεις του ελληνόφωνου αλβανοκογκολέζου, βρίσκουν εφαρμογή εδώ!


Για να πάρετε μια ιδέα σε τι βαθμό έχουν μελετηθεί ψυχολογικά, κοινωνιολογικά, επικοινωνιακά και σημειολογικά οι διαφημίσεις της jumbo academy, θα σας αποκαλύψω γιατί ο «jumbo σωτήρας» επιλέχτηκε να φοράει ροζ κοστούμι, ενώ παριστάνει το αφροασιατικό ανάλογο του Τζων Γουέην.
Σύμφωνα με μυστικές στατιστικές που διενεργούν οι ίδιες οι διαφημιστικές εταιρείες, οι τέσσερις στους δέκασημερνούς μπαμπάδες έχουν κρυφά ομοσεξουαλικά απωθημένα!
Μην σας φαίνεται διόλου απίθανο το ποσοστό και μην φαντάζεστε ότι ο γάμος και η οικογένεια αποτελούν απόδειξη της ετεροφυλοφιλικής επιλογής.
Κάθε άλλο!

Το περίφημο 10% [ten percent] που λογίζονταν άλλοτε ότι αποτελεί το μέσο ποσοστό των ομοφυλόφιλων σε οποιαδήποτε κοινωνία, στην εποχή της πολυπολιτισμικότητας και της πολυφυλετικότητας, έχει ανέλθει δραματικά, εξαιτίας της επιρροής που ασκεί η καθεστωτική προπαγάνδα, με στόχο να εξαφανιστούν όλες οι συλλογικές ταυτότητες, ακόμα και αυτή του φύλου.
Οι αδιάκοποι βομβαρδισμοί μυαλών, από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, με τα καμώματα των λεγόμενων ΛΟΑΤ ατόμων στις γνωστές γκέη παράτες των μπουταροκαμίνηδων, καθώς και η συστηματική «ηρωοποίηση» του ομοφυλόφιλου, μέσα από τα λαϊκά σήριαλ, έχουν δημιουργήσει ένα είδος μύθου γύρω από το τι σημαίνει να τον «παίρνεις» στα κρυφά ή στα φανερά.
Το «φάσωμα» έτσι όπως νοείται στην ιδιόλεκτο των εικοσάρηδων, σημαίνει «σεξουαλικό ανακάτωμα» σε όλες τις δυνατές παραλλαγές των σεξουαλικών επιλογών, όπου η ταυτότητα του φύλου εξανεμίζεται και εξαφανίζεται, σε μια ρώσικη σαλάτα αδοιογλωσσοψωλών, που κανείς δεν γνωρίζει ανά πάσα στιγμή αν τη χώνει ή αν του τη χώνουν [σας τα λέω έτσι ωμά, γιατί έτσι ακριβώς γίνονται] 
Συνεπώς, ένα σεβαστό ποσοστό ανδρών τε και γυναικών, φλερτάρει με την ομοφυλοφιλία, από μόδα!

Αν θέλετε να πάρετε μιαν ιδέα του τι παίζεται στο χώρο των ομοφυλοφιλικών φαντασιώσεων, λάβετε τον κόπο να σουλατσάρετε στα γκέη μπαρ ή στις πιάτσες/ψωνιστήρια της Αθήνας.
Σύμφωνα με τα δικά μου στατιστικά τα οποία όμως έχουν συγκεντρωθεί μετά από συστηματικές επιτόπιες έρευνες σε γκέη μπαρ μέσης ηλικίας και στις πιάτσες του πεδίου του Άρεως ή της Αγίας Φωτεινής, μπορώ να σας βεβαιώσω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανδρών που γαμιούνται [συνήθως επ’ αμοιβή] με μελαμψούς επιβήτορες, είναι καλοί οικογενειάρχες, οι οποίοι μετά τις άγριες πίπες επιστρέφουν στο σπίτι τους και φιλάνε τα παιδιά τους.
Και μην βγει καμιά πολυπολιτισμική κουφάλα να μου τα αμφισβητήσει αυτά, γιατί θα τον πάρω και θα τον πάω στη «Φωφώ» [έτσι ονομάζεται στα καλιαρντά η πιάτσα της Αγίας Φωτεινής] για να ρωτήσει τους ίδιους τους Πακιστανούς, τι σόι «πελάτες» δέχονται συνήθως…

Οι μηχανικοί των ψυχών ξέρουν πολύ καλά πως κινούνται οι φαντασιώσεις των ελληνόφωνων μαζών και πώς να τους τις πλασάρουν.
Ο jumbo αραποτιμωρός φοράει ροζ, για να ταυτιστούν μαζί του και οι ψιλογκέη μπαμπάδες, που είτε στη φαντασίωση τους, είτε στην πραγματικότητα τους, την κουνάνε την αχλαδιά και ντρέπονται να το ομολογήσουν ακόμα και στον εαυτό τους.

Σε τέτοιες σχολαστικά μελετημένες λεπτομέρειες στηρίζεται η επιτυχία του jumbo greekitsch, πράγμα που αποδεικνύεται απλά και μόνο από τα μιλιούνια των ελληνόφωνων που συρρέουν στα εν λόγω καταστήματα για να ψωνίσουν πανάκριβα, ότι σκουπιδαριό παράγουν οι λεγόμενες ασιατικές τίγρεις.

Οι ψυχομηχανικοί της jumbo academy κατορθώνουν να συγκινήσουν τις ελληνόφωνες μάζες ακριβώς επειδή γνωρίζουν ότι η μεταναστολαγνεία οφείλεται στο ότι μπορούν να διαφεύγουν από τα σεξουαλικά, οικονομικά και οικογενειακά τους αδιέξοδα, επενδύοντας απωθημένη λίμπιντο στο φαντασιωτικό μοντέλο του «διαθέσιμου» μελαμψού επιβήτορα.

Η πολυπολιτισμική φαντασίωση της συγκεκριμένης διαφήμισης ολοκληρώνεται με μια σκηνή σε μπανιέρα, όπου η καρβουνιασμένη κ. Στανίση τραγουδάει το καψουροκλαρινοτράγουδο: «αναστατώνομαι…» ενώ ο δίμετρος αράπης πλάι της, φυσάει τις μπουρμπουλήθρες!
Δυστυχώς για το φιλοθεάμον κοινό των ελληνοκογκολέζων, η σκηνή τελικά κόπηκε γιατί θεωρήθηκε καθ’ υπερβολήν χυδαία, αφήνοντας τις σεξουαλικά στερημένες μαμάδες να πλάθουν με τη φαντασία τους, τι σόι πηδήματα θα ακολουθήσουν, μετά τη σωτηρία της κ. Στανίση από τα νύχια των ξενέρωτων βασανιστών της.

3. Η μαζική αυτοκτονία ενός λαού

Ο ιδιοκτήτης των καταστημάτων jumbo είναι ένας μεγαλοεπιχειρηματίας [με βίλες στην Κηφισιά, με πισίνες και τα τέτοια]
Άνθρωποι σαν αυτόν δεν δίνουν δεκάρα για ιδέες ή για κοινωνιολογικές αναλύσεις και προπαντός έχουν γραμμένους στ αρχίδια τους και τους λαούς και τα έθνη.
Το μόνο που τους απασχολεί είναι το κέρδος.
Οι ίδιοι δεν πρόκειται ποτέ να πάνε να ψωνίσουν για τον εαυτό τους τα σκουπίδια που πουλάνε και φυσικά δεν πρόκειται να καλέσουν αλβανό διακοσμητή για να τους στήσει το σπιτικό τους.
Ξέρουν πολύ καλά τι σόι κιτσαριό πασάρουν στο πόπολο αλλά δεν τους καίγεται καρφί.
Εφόσον το πόπολο γουστάρει φτήνια, του πασάρουν φτήνια κι αυτό είναι όλο…
Το πρόβλημα δεν το έχουν αυτοί.
Το πρόβλημα έχει το ποπολο, που αδυνατεί να κατανοήσει ότι η φτήνια σε όλα, στις ιδέες, στην αισθητική, στην ιστορία, στον στοχασμό, δεν σημαίνει τίποτε άλλο από ένα είδος μαζικής αυτοκτονίας, με αργό θάνατο.

Προσφάτως, άνοιξε νέο πολυκατάστημα jumbo στη Βόρειο Ελλάδα. Σε μια περιοχή δηλαδή όπου το μουσουλμανικό στοιχείο αποτελεί την πλειονότητα και όπου ήδη η προδοτική πολιτική του καθεστώτος έχει δημιουργήσει συνθήκες κοσσοβοποίησης της Θράκης.
Μέσα σ’ αυτό το επικίνδυνο περιβάλλον, ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας jumbo θεώρησε καλό να ρίξει λάδι στη φωτιά, τοποθετώντας δίγλωσσες πινακίδες [στα ελληνικά και στα τούρκικα] συμβάλλοντας έτσι στη διεθνή αναγνώριση τουρκικής και όχι απλώς μουσουλμανικής μειονότητας!
Μη φαντάζεστε ότι τον νοιάζει έστω τόσο δα, που έτσι δίνει μια μαχαιριά στο έθνος των Ελλήνων.
Χέστηκε!
Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το πόσα θα βγάλει κι ας είναι να εξαφανιστούν από το προσκήνιο της ιστορίας και οι Έλληνες και όλοι οι Ευρωπαίοι...

Αυτό που παρουσιάζει όμως εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι οι αναλύσεις που του έδωσαν οι μηχανικοί του mind control, ώστε να αποφασισει να βανει διγλωσσες επιγραφες και που σύμφωνα με αυτές η πλειοψηφία του ελληνόφωνου ποπολου, γουστάρει την κοσσοβοποίηση της Θράκης και ενδεχομένως και την εκ νέου τουρκομουσουλμανική κατάκτηση της Ελλάδας!
Στην ουσία δεν πρόκειται για καμιά φοβερή ανακάλυψη.
Αρκει να ξέρει κανείς απλή αριθμητική...

Προσθέτοντας τα ποσοστά που έλαβαν μαζί το ΠΟΤΑΜΙ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ, η ΔΗΜΑΡ, οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ και κάτι άλλα λοιμά της αριστεράς στις πρόσφατες ευρωεκλογές, βγάνει συνολικό άθροισμα μεγαλύτερο από το 60% των ψηφισάντων.
Προφανώς όλοι αυτοί είναι αποφασισμένοι μεταναστολάγνοι και γουστάρουν τρελά τύπους σαν τον κ. Μπουτάρη, ο οποίος είναι ικανός να δώκει εντολή να μετονομαστεί η πλατεία Ναυαρίνου σε πλατεία Νταβούτογλου!
Αν συνυπολογίσουμε και ένα σχετικά μικρό ποσοστό νεοδημοκρατών, οι οποίες/οι κατοικούν στα βόρεια προάστεια και πηδιούνται αβέρτα με αλβανοκογκολέζους οικοδόμους, εύκολα φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι το 75% των ελληνόφωνων ψηφοφόρων αυτής της χώρας, βρίσκει το "μαύρο πιο γλυκό"
Άρα αποδεικνύεται πολύ σοφή η επιλογή του μεγαλοεπιχειρηματία να βάνει τουρκόφωνες επιγραφες στο θρακιώτικο μαγαζί του, διότι έτσι θα πιάσει αφενός μεν ολόκληρη την τουρκιά, μαζί με το αλβαναριό και αφετέρου θα κρούσει τις ευαίσθητες χορδές του 75% των ελληνόφωνων, που ακούνε για οθωμανικό και ευφραίνεται η καρδιά τους [να μην πω και για τα σκέλια τους]
Η ορθότητα των εκτιμήσεων που κάμω εδώ, βάσει της απλής αριθμητικής αποδεικνύεται πέραν πασης αμφιβολίας, από τα στίφη που συρρέουν καθημερινώς στα καταστήματα του απόλυτου νεοελληνικού κιτσαριού.

Το γεγονός ότι το 75% των ελληνοφώνων μαζών έλκονται από τις greekitsch μεταναστολαγνικές κι ανωμαλιάρικες φαντασιώσεις των τελευταίων jumbo σουξέ, μπορεί να κάμει τον ιδιοκτήτη τους να τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση, δεν σημαίνει όμως τίποτε άλλο, από το ότι ο ελληνικός λαός το αποφάσισε ελεύθερα, να αυτοχειριαστεί. 
Κάθε σέντ που πάει και αφήνει ένας γεννημένος Έλληνας σε κατάστημα της jumbo greekitsch academy, μεταφράζεται απλώς σε μια ακόμα μαχαιριά, απάνω στο ετοιμοθάνατο σώμα, μιας πατρίδας, που κάποτε δίδαξε στον κόσμο αισθητική, μέτρο, αρμονία, στοχασμό και διαλεκτική.

Το ψυχορράγημα ενός έθνους άλλωστε, ακούγονταν πάντα κάτω από τους τόνους πολιτισμικών σκουπιδιών, που σωρεύουν απάνω του οι κατακτητές του, για να θάψουν την ιστορία του, τη γλώσσα του, την αισθητική του και τη συλλογική του ταυτότητα.
Οι ψυχομηχανικοί της jumbo academy, δεν κάνουν τίποτε παραπάνω, από το να επιβεβαιώνουν τη ληξιαρχική πράξη θανάτου του...

2 comments:

  1. Επειδή,πριν αγοράσω οτιδήποτε,ελέγχω τη χώρα προελεύσεως του προϊόντος,σας πληροφορώ ότι στο συγκεκριμένο "πολυελεεινό" κατάστημα υπάρχουν εκατοντάδες (κυρίως πλαστικά) είδη της εξ ανατολών μογγολικής γείτονος.
    Ιωάννης Μητροσίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως Εμπορος, Βιοτέχνης ρούχων ζήτησα συνεργασία με το JUMBO πριν 3 χρόνια. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι το JUMBO όλα του τα προιόντα τα παράγει Κίνα, Ινδία, Πακιστάν τώρα μπορεί και Τουρκία..... Σιγά μη βοηθησουμε την Ελληνική παραγωγή..... και δώσουμε δουλειά σε Ελληνικά χέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή