Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Τελικά, έχω πεισθεί! Θα ψηφίσω Pasok... Δεν έχω άλλη επιλογή! (βίντεο)

Τώρα έχεις κάθε λόγο (μαζί με μένα τον ηλίθιο) να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ στις εκλογές της Κυριακής. Με τόσα πειστικά επιχειρήματα που ακούγονται καθημερινά, θα πρέπει να είσαι και πολύ μαλάκας, αν αφήσεις την ψήφο σου να πάει χαμένη σε άλλα κόμματα και να μην την ρίξεις στο ΠΑΣΟΚ.

Το λένε άλλωστε και οι δυο αργόσχολοι και μπλουτζινάτοι κρεμανταλάδες οπαδοί της ήσσονος προσπαθείας και της ραστώνης που κάθονται στο παγκάκι... 

Ο ένας παίζει με το iPhone του και ο άλλος την παίζει με τα δυο του χέρια την "προοδευτική" φυλλάδα. 

Τέλος πάντων... Δεν έχω να πω και πολλά πράγματα. Άλλωστε η "ευφυής" Pasokική διαφήμιση τα λέει όλα... 


Προσωπικά, δεν έχω ματαδεί πιο γελοία διαφήμιση. Καθαρή προσβολή της νοημοσύνης μου και της όποιας αισθητικής θα μπορούσε να διαθέτει ένας βλαμμένος Pasokάνθρωπος (σύνθετος λέξη από το pasok+άνθρωπος=μισός pasok & μισός άνθρωπος), όπερ σημαίνει ότι αυτού του είδους η συνομοταξία δεν μπορεί να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από κανέναν νοήμονα άνθρωπο, ει μη μόνο από το καταδικασμένο πόπολο. 

Σηκώνω ψηλά τα χέρια, μπρος στην απύθμενη βλακεία τους, αφού και η επιστήμη δεν μπόρεσε να κάνει απολύτως τίποτα. Δείτε τους δυο καθήμενους Pasokανθρώπους με σήμα κατατεθέν τα μούσια και την απλησιά (βέβαια οι εν λόγω απλώς χρησιμοποιήθηκαν για κάποια ψίχουλα) να κοιτάζονται μεταξύ τους σαν χαϊβάνια, και τελικά χωρίς κανένα επιχείρημα αποφάσισαν να ψηφίσουν ανεπιφύλακτα Pasok. 

Ναι ρε, ΠΑΣΟΚ... Αυτό γουστάρω!



ΥΓ: SOS... Θέλω να φύγω από τούτη την ρημαδοχώρα που οι καργιόληδες κουμανταδόροι ασελγούν καθημερινά πάνω της και την κατάντησαν σαν τα μούτρα τους, αλλά δεν έχω τα προσόντα. Εκείνο που μου μένει, είναι να φύγω προς Τίραννα ή Σκόπια.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου