Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Μην μου παριστάνεις τον αθώο, Χασαν, Αλή, Μεχμετ.....


Άνοιξε λοιπόν καλά τα βρώμικα αυτιά σου Χσάν, Αλή, Μεχμέτ ή όπως αλλιώς σ' ονοματίζουν στον μακρινό κόσμο σου και άκου τι έχουμε να σου πούμε...
[Γιατί τώρα πια δεν είμαι μοναχός μου, αλλά μαζί με μένα φωνάζουν εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες και εκατομμύρια λευκοί Ευρωπαίοι...]

Μπήκες στην πατρίδα μας λαθραία και με το έτσι θέλω κι αντί να συμπεριφέρεσαι με σεβασμό και ταπεινότητα, απέναντι σε μας που σε φιλοξενούμε, εσύ βρωμίζεις ότι φτάνει το χέρι σου.
Κι από πάνου μας παριστάνεις τον αθώο, επειδή σε δασκαλέψανε οι εγχωριοι προστάτες σου, να μας το παίζεις τάχα μου θύμα των πολέμων, που επιβάλλουν στους λαούς οι κακοί αμερικάνοι...

Σώπα, ρε...
Δηλαδή στην πατρίδα σου, τη Νιγηρία ή την Αλγερία ή το Μαρόκο ή το Πακιστάν, έχετε πόλεμο;
Κι αν δεν έχετε, τότε τι δουλειά έχεις εσύ εδώ, που όποια πρεζόπετρα κι αν σηκώσεις στα πέριξ της ΑΣΟΕΕ ή του Πολυτεχνείου ή της πλατείας Ναυαρίνου, θα βρεις από κάτου συμπατριώτες σου...
Όχι, ρε Μουσταφά ή Σαϊντ ή Ιμπραήμ ή ότι άλλο όνομα έχεις στη βάρβαρη γλώσσα σου...Δεν είσαι διόλου αθώος, μελαμψό καθαρματάκι. Και θα ρθει η ώρα που θα ξυπνήσουν ετούτοι οι κοιμισμένοι και θα σου φερθούν όπως σου αξίζει, ως τέτοιον, που πραγματικά είσαι: λαθροεισβολέας και πεμπτοφαλλαγίτης, μιας θρησκείας του αίματος και του πλιάτσικου... 
Και μην μου κλαίγεσαι εμένα, πως τάχα μου είμαστε κι οι δυο μας φτωχοί άνθρωποι και θύματα των αφεντικών και ταξικά αδέρφια κι όποια άλλη μαλακία σε μάθανε να παπαγαλίζεις, οι πονηροί καθοδηγητές σου.
Διότι αν ήθελες να δώσεις αγώνα κατά των αφεντικών και κατά των πολεμοκάπηλων και κατά των εκμαυλιστών του ανθρώπου, θα καθόσουνα να τον δώσεις στη χώρα σου, όπως τον δίνουν εκατομμύρια άλλοι συμπατριώτες σου και δεν θα πλέρωνες πέντε και δέκα χιλιάδες εβρόπουλα, για να περάσεις τα δικά μου σύνορα και να ζήσεις το αμερικάνικο όνειρο...

Και δεν έκαμες μόνον αυτό...
Φρόντισες να αρπάξεις παιδιά που δεν είχαν καμία προστασία στη χώρα σου και τα χρησιμοποίησες ως προκάλυμμα, για να μου παραστήσεις τον καταδιωγμένο και τον πρόσφυγα. Και το πιο εφιαλτικό απ' όλα, εσύ αναποδογύρισες τη βάρκα, που είχε κλειδωμένα στ' αμπάρα της τα γυναικόπαιδα, ώστε να υποχρεωθεί το λιμενικό να σε διασώσει ως ναυαγό - κι ας ηξερες καλυτερα απ' ολους οτι μαζι με τη σαπιοβαρκα σου, εστελνες στον πατο και δεκαδες αθωα πλασματα.
Κι εχεις μετα το θρασος να μου παριστανεις εμενα τον ΑΘΩΟ, Αλή, Ιζά, Ελιά ή όπως σκατά σε λένε..

Κι υστερα, πια ταξικα αδερφια, ρε κόπανε;
Πιστευεις εσυ στην παλη των ταξεων και στην αταξική κοινωνία και στο τελος της εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο;
Τοτε γιατι οταν σε βγαζουν στους δρομους οι γελοιοι μαστρωποι σου, πιανεις και ουρλιαζεις "Αλλαχ Ακμπαρ", αντι να βροντοφωνάζεις για τα δικαιώματα στο οχταωρο ή για τους μισθούς αξιοπρέπειας ή για την παλη των φτωχων εναντιον των πλουσιων;
Ποια ταξικα αδερφια και πουτσες μπλε, ρε;
Το μονο που πιστευεις εσυ και το μονο που σε γνοιαζει, ειναι η επικρατηση της αιματοβαμμενης θρησκειας σου και η ανασταση του Μεγαλου Χαλιφατου, στο οποιο οι χωρες σαν την πατριδα μου λογιζονται ως υποτελεις του Χαλιφη.
Αυτή είναι η μοναδική αποστολή σου, κυριε λαθροεισβολεα.
Κι οταν θα περναει απο το χερι σου, εμενα και τα προσωπα που αγαπω, θα μας μετατρεψεις ανοιχτα σε σκλαβους σου.
Εχουμε δει αλλωστε πως συμπεριφερεσαι σε οποιους αρνουνται να δηλωσουν πιστη στον αιμοβορο Θεο σου. Δεν χρειαζεται να μας βανουν να αποστηθισουμε ολο τον Μαρξ, οι συμμοριτες που σε πατροναρουν, για να καταλαβουμε τι μας περιμενει...


Ε λοιπον, οχι Μωχαμετ, Αμπού, Μουαμαρ...
Εισαι βαρυτατα ενοχος, απεναντι στους λαους που παραβιασες τα συνορα τους, που λεηλατησες τις περιουσιες τους, που προσβαλες τις γυναικες τους, που βρώμισες τα συμβολα τους.
Κι ετσι πρεπει να σε αντιμετωπισουν.
Ως εισβολεα, που τη μονη γλωσσα που καταλαβαινει ειναι η γλωσσα της βίας.

Και να σου πω και κατι ακομα κυριε προστατευόμενε των νεοταξιτών ανθρωποφάγων;
Αν εγώ σημερα αμοιβομαι με 400 εβροπουλα το δωδεκαωρο, φταις εσυ που ηρθες εδω για να κατεβασεις δραματικα την αξια της εργασιας μου και τις κοινωνικες κατακτησεις, που κατορθωσα να εξασφαλιω, μετα απο πολυχρονους αγωνες των προγονων μου/
Φταις εσυ Εντι, Βλαντιμιρ, Στεπάν, Αλή, Κόυμπα και Ακούμπα, που μου πήρανε το σπίτι μου για να το δώσουν στη φαμελιά σου, που μας την κουβαλησες εδω απο την Αλβανία σου, από τη Βουλγαρία σου, από την Ουγκάντα σου, με την βίαιη προστασία μιας δράκας προδοτών και εκμεταλλευτών...

Ναι, φταις εσυ κυριε αλβανοκογκολεζε, που η δικια μου η ζωη καταστραφηκε, επειδη τα αφενττικα της οικουμενης θελουν να διαθετουν φτηνα εργατικα χερια για τα εργοστασια τους και φτηνη φρεσκια σαρκα για τα μπουρδελα τους.
Και δεν εγιναν εν αγνοια σου ολα αυτα.
Τα ηξερες και τα ξερεις...
Εκμεταλλευτηκες τους προθυμους ηλιθους που σου ανοιξαν τη πορτα [και τα ποδια] και κρυφτηκες πισω απο τη ασπιδα των εφιαλτών, που πρτιμουν να έχουν για μισθωτους σκλαβους κατι απολιτιστους σαν εσενα, παρα εναν λαο με βαθυ πολιτισμό και μεγαλη ιστορια στους κοινωνικους αγωνες...

Το γεγονος οτι μπορουν να χειραγωγουν καλυτερα, τους τριτοκοσμικους αγραμματους τυχοδιωκτες σαν εσενα, ήταν βλεπεις καθοριστικό για να μπει σε εφαρμογή το σχέδιο της αντικατάστασης των ευρωπαϊκών λαών, από σλαβοαφροασιατικές μάζες.
Η δικιά σου χτηνωδία, κριθηκε προσφορότερη για τα νεοταξικά τους σχεδια, από τον δικό μου πανάρχαιο πολιτισμό.
Γι αυτό και προστατεύουν τη χτηνωδία σου Χασάν, Κώτσο, Μωχαμετ κι εσύ το γνωρίζεις πολύ καλά αυτό και μπορείς ατιμώρητος να λεηλατείς, να βιάζεις, να φτύνεις όπου γουστάρεις... 

Μην μου παριστάνεις λοιπον εμενα τον αθωο, πονηρέ λαθρεποικε.
Εισαι τοσο ενοχος οσο και ο οποιοσδηποτε εσβολεας - και ξερεις πως οταν εισεβαλλαν εδω οι Ιταλοι, δεν τους δωσαμε συγχωροχαρτι επειδη τους ειχε παρασυρει ο Μουσολινι...
Αντιθετως, σηκωσαμε το οπλο εναντιον τους και δεν λογαριασαμε αν ησαν καλα παιδια ή αν τραγουδουσαν ωραια τις αριες του Βερντι.
Ο εισβολεας εχει την ευθυνη του εισβολεα [ασχετως ποιος τον κατευθυνει] και ο αμυνομενος εχει καθε δικαωμα [και καθηκον] να υπερασπισει το πατρωο εδαφος.
Ουτε και σε σενα φυσικα θα δωσουμε συγχωροχαρτι επειδη ταχα μου σε παρεσυραν οι προδοτες και τα αφεντικα, ωστε να μας αντικαταστησουν με τις φαρες σου.
Γι αυτο ασε τις μελαδουρες και τις στρεψοδικιες που σου διδασκουν οι εγχωριοι νταβατζηδες σου και σηκω να φυγεις μιαν ωρα αρχυτερα απο τα άγια ετουτα χωματα.
Γιατι, σαν ερθει η ωρα που θα εγερθουν οι μαρμαρωμενες συνειδησεις μας, δεν θα σε γλιτωνουν οιυτε οι κλαψες, ουτε οι αριστεροσυμμοριτικες παμπονηριες.
Όπως δεν γλιτώσανε τους αραπαδες του Κιουταχή οι δικιολογίες τους πως ταχα μου, τους ειχανε οδηγησει με το ζορι οι Γενιτσαροι στην πολιορκια των Αθηνων.

Βλεπεις, αυτα εδω τα μαρμαρα δεν σηκωνουν ιμπραϊμηδες και αληπασάδες και γαζηδες και αλβαναριά.
Τους ξερνάνε, όπως ξέρασαν πριν απο σενα αμετρητους εισβολεις... 


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου