Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Οι "εκπαιδευτικοί"…έχουν την ΟΛΜΕ που τους αξίζει;

Είναι προφανές πως η μεγάλη πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας δεν ενστερνίζεται τις προθέσεις των συνδικαλιστών, και αποδέχεται την εφαρμογή της δίωρης αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών από 21 σε 23 ώρες εβδομαδιαίως και από 16 σε 18 σε όσους έχουν πάνω από 20 χρόνια προϋπηρεσίας.

Κάτι τέτοιο καταγράφεται τις τελευταίες ώρες, μιας και παρατηρείται μεγάλη... αναντιστοιχία μεταξύ των προθέσεων της ΟΛΜΕ και της μεγάλης πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών.

Οι πρώτοι επιμένουν να συμπεριφέρονται ως Συνδικαλιστές-Υπάλληλοι, ενώ οι εκπαιδευτικοί τηρούν πιστά το ρόλο τους ως Παιδαγωγοί.

Μακριά από μένα κάθε έννοια κοινωνικού αυτοματισμού, αλλά σε κάθε περίπτωση 23 ώρες ξοδεύουν στον ιδιωτικό τομέα πολλοί εργαζόμενοι, μέσα σε 2 μόλις μέρες.

Συγκρίνοντας τα ευρωπαϊκά στοιχεία από την πρόσφατη μελέτη του ΟΟΣΑ επισημαίνεται ότι οι καθηγητές στην Ελλάδα δουλεύουν λιγότερες ώρες συγκριτικά με τον Μ.Ο. της Ευρώπης.

Σε κάθε περίπτωση όμως, με το νέο εργασιακό καθεστώς από το Σεπτέμβρη η δίωρη αύξηση του ωραρίου εκτός από την κάλυψη των κενών στα σχολεία, θα επιφέρει μεγάλο δημοσιονομικό όφελος στη Χώρα. Συγκεκριμένα περίπου 104.000.000 ευρώ υπολογίζει η κυβέρνηση πως θα βάλει στο ταμείο της από την δίωρη αυτή αύξηση.

Σε μία περίοδο που οι άνεργοι στη χώρα μας προσεγγίζουν το 1,5 εκατομμύριο, οι απολύσεις αποτελούν καθημερινό φαινόμενο στον ιδιωτικό τομέα και η έννοια του ωραρίου είναι σχετική, η ΟΛΜΕ -με συντεχνιακή λογική- απειλεί πως θα προβεί σε απεργιακή κινητοποίηση κατά τη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων, δοκιμάζοντας την υπομονή των γονιών και κυρίως την ψυχική ηρεμία των μαθητών που αγωνίζονται για το μέλλον τους.

Γι’ αυτό το λόγο και οι ίδιοι έθεσαν πρώτοι την επιστράτευση σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν τα ανεδαφικά αιτήματά τους! Ακριβώς επειδή θέλουν να τους επιστρατεύσουν, για να έχουν ένα καλό άλλοθι.

Ευτυχώς δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί, συνδικαλιστές και δε θέλουν να θέσουν σε ομηρία των μέλλον των παιδιών μας.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου