Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Το ρολεξάκι που φορείς...

Λοιπόν σύντροφε κύριε Κουτσούμπα, έχω κάτι να σου πω...
Το ρολεξάκι που φορείς, εγώ στο ΄χω πληρώσει..

Ναι-ναι, κύριε Κουτσούμπα [γιατί δεν μου πάει να σε πω σύντροφο με πέντε προκλητικά χιλιάρικα στον καρπό σου]Εγώ ο μαλάκας!

Εγώ, που είχα ακουμπήσει τις προσδοκίες μου και το μέλλον της οικογένειας μου, εκεί κάτου στη ναυπηγοεπικευαστική ζώνη - στο Πέραμα, στον Σκαραμαγκά, στο Κερατσίνι. Κι όταν πλάκωσαν οι αφισοκολλητές σου και οι καθοδηγητές σου, εγώ τους πίστεψα και τους έδωσα βάση, ότι τάχα μου παλεύανε για το καλό του εργατη.
Τώρα όμως κ. Κουτσούμπα εγώ είμαι άνεργος, τα καράβια μας χτίζονται στην Τουρκια και στην Κίνα και τα κωλόπαιδα του κόμματος σου, έχουν διοριστεί όλα στο δημόσιο και τρωγοπίνουν εις υγείαν εμού, του μαλάκα.
Πόσα σου στοίχισε ρε Γενικέ Γραμματέα το ρολεξάκι σου;
Όσο αίμα ρε κάθαρμα, στοίχισε σ' εμένα, το ότι έχασα τη δουλειά μου... 

Εγω, που λες στο έχω πληρωμενο κύριε δολιοφθορέα της εργατικής τάξης.
Εγώ ο μεροκαματιάρης, που έβρισκα να φάω ένα κομμάτι ψωμί, στις οικοδομές, στις μάντρες υλικών, στα μερεμέτια, στα σοβαντίσματα, στα τσιμέντα, στο μυστρί και στο καλούπι.
Αλλά όταν τα αφεντικά της οικουμένης αποφάσισαν να μου πάρουν αυτή τη μπουκιά από το στόμα και κανονίσανε να πλακώσει εδώ η αλβαναρία, εσύ πρώτος έβανες τους εργολάβους σου να διώξουν τον Έλληνα οικοδόμο και να προσλάβουν τον Αλβανό, για να πέσει το μεροκάματο στο μισό της αξίας του και να δουλεύουμε όλοι μας μαύρα.
Κι εγώ ο μαλάκας καθόμουν τότε και σε χειροκροτούσα επειδή με είχες πείσει ότι όλο τούτο το λαθροσκυλολόι που έμπαζαν μεσα οι Οβριοί, ήσαντε τάχα ταξικά αδέρφια μου κι άμα ενώναμε τις δυναμεις μας, θα είχαμε όλοι μας. μια καλύτερη τύχη.
Την είδαμε την τυχη που μας επιφύλασσες κομμουνιστή της συμφοράς, την είδανε όμως και τα αφεντικά που τρίβουν τώρα τα χέρια τους επειδή εγώ είμαι άνεργος και οι αλβανοκογκολέζοι αμείβονται μ' ένα πιάτο φακή την ημέρα.

Άκου ταξικά αδερφια μας, οι μουσουλμάνοι...
Καλά δεν έχεις αυτιά να ακούσεις και μάτια να δεις ρε εντολοδόχε της διεθνους γραβατοπειρατείας, όταν έρχονται στη διαδηλωση κι αντι να φωναζουν "δουλεια στον εργατη", φωναζουν Αλλαχ Ακμπαρ;
Αλλα και ματια εχεις κι αυτια εχεις και ρολεξ εχεις...Εγώ δεν είχα ούτε ματια, ουτε αυτια, ούτε μύτη για να μυριστώ την ατιμία σου.Γι αυτό σου πλήρωνα μια ζωή τα ρολεξ σου και σου φώναζα και "ζητω" απο πάνου...
Ναι, ρε νυφίτσα του εβρόπουλου. Εγώ σου το χω πληρωμενο.
Εγω ο ηλιθιος, που πληρωνα μια ζωη τις συνδρομες μου στο κομμα για να εχουμε ταχα μου δικια μας τηλεοραση και να μην μας παραχαραζουν τα λογια μας οι μεγιστανες των ΜΜΕ κι εσυ τσεπωνες τον οβολο μου αλλα αφηνες τους εργαζομενους στον 902 απληρωτους!
Κι οταν ζορισαν πολυ τα πραγματα, εκαμες και την μεγαλη αρπαχτη και τα πουλησες ολα.
Ολα μωρη σαυρίτσα του Κεφαλαίου. οΚαι την τηλεοραση μας και τις εκδοσεις μας και τις επιχειρησεις που ησαν φτιαγμενες για τον λαο αλλα δεν αφηναν κερδος στις δικες σας τσεπες, για να αγοραζετε ρολεξ και μαλακίες.
Ούτε την τιμή μας δεν άφησες που να μην παζαρεψεις, κόκκινε σάυλωκ.

Κι οταν ηρθε κοντα η ωρα να κανει ντου ο λαος να μπουκαρει στο κυνοβουλιο, εδωκες εντολη στα πρόβατα σου να βγουν μπροστα και να προστατευσουν τους βολευτες απο την οργη μας.
Αλλα τετοιοι εισαστε παντα, ρε μπολσεβικοι του γλυκου νερου.
Άμα ήτανε να γίνει ποτέ η επανάσταση από κάτι καραβολεμένους μικροαστούς σαν και του λόγου σας, ακόμα θα περιμέναμε την έφοδο στα χειμερινά ανακτορα...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου