Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Μπορείτε;


Αγαπητοί φίλοι,

έστειλα ήδη αίτημα μου και στα 300 μέλη - βουλευτές της Βουλής, το οποίο το έχω αναρτήσει σε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο http://sites.google.com/site/mporite/

Στην ιστοσελίδα θα βρείτε:

1. Aντίγραφο της επιστολής αυτής.

2. Κατάλογο με τις Ηλεκτρονικές Διευθύνσεις όλων των Βουλευτών

3. Επιστολή - πρόσκληση προς κάθε φίλο (οποίος συμφωνεί με το αίτημα μου) να στείλει Εμαιλ συμπαράστασης και αυτός.


Θα σας ήμουν ευγνώμων εάν δημοσιοποιούσατε το θέμα μου και στο δικό σας μέσο, προσφέροντας μου με αυτό τον τρόπο σημαντική υποστήριξη (βεβαίως εάν και εσείς είστε σύμφωνοι με αυτό).


Εάν δεν σας είναι αρκετή η πληροφόρηση που παρέχω στην ανάρτηση, είμαι στην διάθεση σας για περαιτέρω πληροφόρηση σας , μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο mporite@gmail.com


Ευχαριστώ για όλα

Μακρής Κωνσταντίνος

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου