Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Κι' άλλη "εθνική ...απώλεια". Απών και ο Άκης από τις κάλπες

Την απόφασή του να μην θέσει υποψηφιότητα γνωστοποίησε σήμερα Τρίτη και ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Άκης Τσοχατζόπουλος, παρά την ομόφωνη πρόταση - όπως αναφέρει - από την Νομαρχιακή Επιτροπή Θεσσαλονίκης.
Σε δήλωσή του, διαπιστώνει την επανεμφάνιση διχαστικού φαινομένου συκοφάντησης και αμφισβήτησης στελεχών.
Σημειώνει ότι ουδέποτε η συμβολή του στους αγώνες του ΠΑΣΟΚ είχε σχέση με λογικές διαπραγμάτευσης ή εξυπηρέτησης προσωπικών στρατηγικών.
Έκανε και άλλες δηλώσεις, αλλά απαξιούμε να τις αναδημοσιεύσουμε, καθόσον εμετικές.
Μένουμε μόνο σ' αυτή εδώ την σοσιαληστική του ιδιότητα.
gianniotis

2 comments:

  1. ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΠΟΥ ΘΥΜΩΣΕ Ο ΑΚΗΣ.
    ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΓΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕ , ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ:π.χ. ΕΧΩ ΑΠΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΑΥΤΑ.
    ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,
    ΤΟΣΑ.
    ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΩΣ.
    ΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΛΙΔΑΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ, ΒΕΡΜΠΑΛΙΖΕΙΣ ΑΝΕΥΘΥΝΑ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ.

    ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΟΥ.
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΜΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ.
    ΑΝΤΕ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ,ΙΣΤΟΡΙΚΟ ...ΚΟΠΡΙΤΑΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας κανει καποιος εναν εξορκισμο να γλιτωσουμε απο τους βρικολακες του παρελθοντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή