Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Οι κατασκευαστές συνειδήσεων των μέσων αποβλάκωσης και τα (Μ)έσα (Μ)αζικού (Ε)μπαιγμού, συνιστούν ...Βαρουφάκη!

Η διαφημιστική καταιγίδα που επιφύλαξαν τόσο τα ντόπια φερέφωνα όσο και τα διεθνή ΜΜΕ στο ''πρόσωπο" όσο και στις στυλιστικές επιλογές του ''ενδυματολογικού οίκου'' Βαρουφάκη, δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από την αποθέωση που είχαν επιφυλάξει στον Γιωργάκη (ΓΑΠ), τα ίδια φερέφωνα τα πρώτα 24ωρα μετά την παράδωση του ''δαχτυλιδιού'' με την προεδρία του ΠΑΣΟΚ από τον περιβόητο Σημίτη. 

Ελάχιστοι ήταν αυτοί που θα μπορούσαν ή θα τολμούσαν να διαγνώσουν εκείνη την στιγμή μεσούσης της διαφημιστικής καταιγίδας, ότι πίσω από τους σηκωμένους γιακάδες με τα πουκάμισα εντός εκτός και επί τα αυτά των παντελονιών είχαν να κάνουν με ένα ''πολιτικό καρνάβαλο'' του οποίου οι ψευτομαγκιές, οι ''δημιουργικές ασάφεις'' και οι ανέξοδες ''Βαρουφολογίες'', θα εξέθεταν όχι μόνο το πολύχρωμο κυβερνητικό τσίρκο, αλλά και την χώρα διεθνώς. 

Συγκρίνοντας λοιπόν την τηλεοπτική εικόνα του Γιωργάκη, όπως τουλάχιστον την διαμόρφωναν οι καλοπληρωμένες πατσαβούρες των ΜΜΕξαχρείωσης τα πρώτα 24ωρα της προεδρίας του με τα εκτεταμένα ρεπορτάζ για το πόσο ωραία τεντώνει την ποδάρα του ο ''ημίθεος'' εντός του γυμναστηρίου με την καλλιτεχνική ''αγιογραφία" του Βαρουφάκη, αρχίζω να πιστεύω ότι μεγαλύτερη ευθύνη φέρουν οι κατασκευαστές συνειδήσεων των μέσων αποβλάκωσης από ότι οι πρωταγωνιστές του εκάστοτε κυβερνητικού θιάσου. 

Σ.Π.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου